Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
K&D schreef: Mensenkennis... ::)
Lekker dan...een collega heeft zowat ruzie met iedereen... :-X  de hele familie, ex vriendje... Buren mogen vooral niet te veel vragen, dan krijgen ze een tik over de neus waar ze zich mee bemoeien... Ik houdt het maar heel oppervlakkig want manipulatief als ze is hebben sommige mensen haar nogal hoog zitten. Ik snap dat niet zo, zijn ze blind?...ze laten zich een beetje zand in de ogen strooien. Maar blijkbaar komen weinig-empathische mensen toch verder in het bedrijfsleven omdat hun geweten niet zo snel opspeelt. Ik ben veel te veel watje geloof ik.  :(
Mensen zijn te bang voor haar om niet aardig te doen.. hier ook een watje maar er komt al steeds meer haar op mijn tanden!
Door kira
Nare diagnose Martine Tom

Vandaag een iets koelere dag, niet dat het al echt heet is geweest. Grote beer besloot geen genoegen te nemen met een rondje park of om het park. Ze moest en zou met de auto naar de berg alwaar ze lekker genoot in een beek. Vanavond wilde ze nog een rondje park doen en vanmiddag ging ze koffie drinken bij een erg leuke schafpudel. Gisterenavond had ze een privé groepswandeling met een meute aussies hier op het terrein. Nou ze is dan slecht bij adem en haar bespiering is minimaal, haar geest is jong en haar uitstraling nog altijd die van een leider. Heerlijk om haar zo te zien genieten. Morgen weer speuren. Kleine beer en ik hebben er zin in. Gisteren helaas bericht gekregen dat mijn lieve kip is overleden, jammer was een lieve kip.
Door Kaela
Wat een dagje! Gister feestje, was om half drie thuis. En dat is best wel laat als je al een paar dagen stik kapot bent. Vanmorgen om 8 uur weer wakker. Hondje uitgelaten, boodschapjes gedaan en toen kwam er zomaar iemand met een grote zak kippen een rommeltje van onze schuur maken  :o.
Toen lekker geluncht, gekletst en nog een stel koeienoren in model gemaakt voor op de droger. Oscar mocht toen gezellig mee naar de schuur en kreeg een ooraanzet te kluiven. Hij was al wat overprikkeld en na 3 personen aan de deur werd het niet beter. Maar gezellig mee en smullen vond ie wel leuk.

Toen snel nog uiltje in de studio en nu staat het eten op. Ik denk dat ik zo he-le-maal instort. Maakt niet uit, het was leuk  :biggrin2:
Door Urs
Ik ben met Otje naar outdoor Uden geweest, ze heeft 2 U gehaald in de jeugdklasse. Helaas geen NL jeugdkampioen voor Otje. Maar ze deed t goed en een prima keurrapport. Als ik de baby heb uitgebroed, gaan we wel weer eens showen.
Door Hylos
Kaela schreef: Wat een dagje! Gister feestje, was om half drie thuis. En dat is best wel laat als je al een paar dagen stik kapot bent. Vanmorgen om 8 uur weer wakker. Hondje uitgelaten, boodschapjes gedaan en toen kwam er zomaar iemand met een grote zak kippen een rommeltje van onze schuur maken  :o.
Toen lekker geluncht, gekletst en nog een stel koeienoren in model gemaakt voor op de droger. Oscar mocht toen gezellig mee naar de schuur en kreeg een ooraanzet te kluiven. Hij was al wat overprikkeld en na 3 personen aan de deur werd het niet beter. Maar gezellig mee en smullen vond ie wel leuk.

Toen snel nog uiltje in de studio en nu staat het eten op. Ik denk dat ik zo he-le-maal instort. Maakt niet uit, het was leuk  :biggrin2:
Haha, dat is een hele nette omschrijving van onze, erg gezellige, middag  :biggrin2: :animal_rooster:
Door kira
Heel mooi gespeurd vandaag, kleine beer is echt best goed. Vanmiddag gewinkeld en daarna een lekker dessert met drank gemaakt voor morgen. Bbq aangedaan en goede homp vlees op. Verder genoten van mijn grote beer die inmiddels behoorlijk getrimd is. Foppe is katoen, die moet hoognodig op vakantie. Je zou bijna denken dat hij toch wat ouder wordt.

Iemand nog een lekker recept voor taart? Heb de bakvorm mee en die is weer leeg. Mag geen chocolade inzitten.
Door koekje
Korstdeegje maken, naar wens licht gezoet. Blind bakken in de vorm. Paar zakken diepvriesfruit (of gewoon vers) met beetje suiker er over doen, eerst laagje paneermeel of amandelmeel of griesmeel in de deegbodem. Afbakken en laten afkoelen. Abrikoteren met een zakje taartina. Naar wens wat geroosterd amandelschaafsel erop doen.
Door kira
koekje schreef: Korstdeegje maken, naar wens licht gezoet. Blind bakken in de vorm. Paar zakken diepvriesfruit (of gewoon vers) met beetje suiker er over doen, eerst laagje paneermeel of amandelmeel of griesmeel in de deegbodem. Afbakken en laten afkoelen. Abrikoteren met een zakje taartina. Naar wens wat geroosterd amandelschaafsel erop doen.
Klinkt lekker.
Door TMG1961
De zondagse taken zijn weer volbracht. Noppie ook nog schoongemaakt, hij was langs de ketting van de fiets gelopen en had een zwarte streep over zijkant lopen tot aan en zelfs op z'n kont. Ruim 90% weg gekregen, de rest slijt vanzelf hoop ik.
Door Neally
@Martine dat is slecht nieuws. Waardeloos dat je oma dit nog mee maakt. Wat ik begrijp uit je schrijven zou ze zelf graag 'met ontslag' gaan.
(zo noemde mijn oma het destijds) Sterkte.  :-*
Soort van te laat opgestaan waardoor ik nu haast heb. Toch naar vlug de dingen doen die ik moet doen. Vanmiddag ga ik op bezoek bij pa en ma die op een huis aan het passen zijn. Dan daar voetbal kijken en weer terug naar huis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door