Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
de Meiden schreef: Jeetje en waar groeien die..?
Zijn zeer zeldzaam, groeien aan de een of andere struik wiens naam ik niet ken  :biggrin2:
Door Kim_S
Lil schreef: Mooie maat hond! Jones zoekt nog een maatje van zijn eigen formaat.
Ik heb nog wel een Os Ozzy in de aanbieding. Zelfde kleur ook  :biggrin2:
Kan Jones het hebben als een dame groter en forser is?  ::)
Door TMG1961
Lil schreef: Mooie maat hond! Jones zoekt nog een maatje van zijn eigen formaat.
Ik ben bang dat Pixie toch ietsje kleiner is dan Jones..ze haalt net de 61 cm schofthoogte
Door Lil
Kim_S schreef: Ik heb nog wel een Os Ozzy in de aanbieding. Zelfde kleur ook  :biggrin2:
Kan Jones het hebben als een dame groter en forser is?  ::)
Zolang ze erg lief is, zodat hij niet bang hoeft te zijn maakt de rest niets meer uit.

Dus Pixie is toch niet gegroeid? Misschien maar beter ook voor jullie ;-) Maatje groot is niet altijd handig (maar soms wel).
Door Kim_S
Lil schreef: Zolang ze erg lief is, zodat hij niet bang hoeft te zijn maakt de rest niets meer uit.

Dus Pixie is toch niet gegroeid? Misschien maar beter ook voor jullie ;-) Maatje groot is niet altijd handig (maar soms wel).
Hmmmm dat lief dat is soms nog wel een puntje  ::)
Maar geen date plannen dus  :biggrin2:
Door Lil
Kim_S schreef: Hmmmm dat lief dat is soms nog wel een puntje  ::)
Maar geen date plannen dus  :biggrin2:
Nee doe maar niet. Vreet het elkaar letterlijk op, ook niet handig. Ik heb een echte man he, mega angsthaas dus en als vluchten niet kan dan zetten we een ongelooflijk grote bek op ;)
Door TMG1961
@ lil
Pixie is alleen iets zwaarder geworden, weegt nu iets boven de 30 kg..schofthoogte is niks bijgekomen. Lief is ze wel, je kent haar toch..is lieve meid die graag stoeit
Door Lil
TMG1961 schreef: @ lil
Pixie is alleen iets zwaarder geworden, weegt nu iets boven de 30 kg.schofthoogte is niks bijgekomen. Lief is ze wel, je kent haar toch..is lieve meid die graag stoeit
Ze is sprietje af. Staat vast beter rond de 30 kg. Lief sloeg op aanbieding van een Ozzy daar hoor ik wel eens andere dingen van ;) Pixie ken ik wel ja. Eerder mijn paard veel te lomp voor jou dame.
Door TMG1961
Aradia schreef: Wouw, mooie foto van mooie hond! Ouders ook zo groot
Papa is ietje groter en mama is hetzelfde formaatje als Pixie

Lil schreef: Ze is sprietje af. Staat vast beter rond de 30 kg. Pixie ken ik wel ja. Eerder mijn paard veel te lomp voor jou dame.
Pixie is een cane corso en een am bulldog gewend van elk ruim 50 kg als sparring partners.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door