Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door slechteeter
De fohn had een nieuwe taak , mijn pc wilde niet meer opstarten niks werkte denk als ie toch niks meer doet blaas ik hem wel met de hoogste stand uit , gedaan en hij werkt weer , superding
Door zhiva
En voilà, wederom een nieuwe taak gevonden voor de alleskunnende waterblazer  :biggrin2:
Door Hope
Merk je dan ook verschil met de hoeveelheid haren in huis?
Ik zit te twijfelen er 1 aan te schaffen, zeker voor deze prijs lijkt me dat de moeite waard.
Door zhiva
Nu in de echte ruiperiode niet echt.  ::) Het is nog steeds 2x stofzuigen per dag. Maar dat ding is echt zo multifunctioneel dat het nooit een slechte aankoop is  ;D
Ik vind het gewoon nu heel fijn dat ik Chakotay na het lopen even droog kan blazen (hij zwemt elke dag) de teken blaas ik er dan ook gelijk uit. Mijn bankstel blijft nu tenminste een beetje droog.
Door Hope
zhiva schreef: Nu in de echte ruiperiode niet echt.  ::) Het is nog steeds 2x stofzuigen per dag. Maar dat ding is echt zo multifunctioneel dat het nooit een slechte aankoop is  ;D
Ik vind het gewoon nu heel fijn dat ik Chakotay na het lopen even droog kan blazen (hij zwemt elke dag) de teken blaas ik er dan ook gelijk uit. Mijn bankstel blijft nu tenminste een beetje droog.
Ahaa, ik ben in ieder geval niet de enige met een hond die nu zoveel haar verliest dat ik twee ker per dag de vloer moet doen.
Door zhiva
Hope schreef: Ahaa, ik ben in ieder geval niet de enige met een hond die nu zoveel haar verliest dat ik twee ker per dag de vloer moet doen.
nope, men nemen een poolhond en je kan jaarlijks een nieuwe stofzuiger aanschaffen  :biggrin2:
Ik heb wederlief vorige week een heuse dirt devil gegeven. Ben benieuwd hoe lang deze meegaat  ::)
Door Hope
zhiva schreef: nope, men nemen een poolhond en je kan jaarlijks een nieuwe stofzuiger aanschaffen  :biggrin2:
Ik heb wederlief vorige week een heuse dirt devil gegeven. Ben benieuwd hoe lang deze meegaat  ::)
Haha, ik ga eerst met zo'n rubberen veger door het huis en pas daarna met de stofzuiger.
Door zhiva
geen idee hoe hij dat doet. Daar heb ik hem voor aangenomen  ;D  ;D ;D Ik doet geen huishoudelijk werk  ::)
Nou ja, ik kook dan nog wel eens, ruim de vaatwasser in en uit als stieflief er niet is en wil er ook nog wel een was ingooien. Maar schoonmaken? Nope  ;)
Door Hope
zhiva schreef: geen idee hoe hij dat doet. Daar heb ik hem voor aangenomen  ;D  ;D ;D Ik doet geen huishoudelijk werk  ::)
Nou ja, ik kook dan nog wel eens, ruim de vaatwasser in en uit als stieflief er niet is en wil er ook nog wel een was ingooien. Maar schoonmaken? Nope  ;)
;D

Dan heb ik toch iets verkeerd gedaan. Ik doe hier eigenlijk alles. Koken, wassen, schoonmaken...
Maar vriendlief zorgt voor de centjes, en dat moet toch ook gebeuren.  ::)
Door me and my boys
vind het wel schelen... als ik zie hoeveel haar ik uit de jongens blaas(de plukken vliegen om je oren) scheelt dat weer binnen!
Door Hope
vanaalst schreef: vind het wel schelen... als ik zie hoeveel haar ik uit de jongens blaas(de plukken vliegen om je oren) scheelt dat weer binnen!
Ja precies, dat dacht ik dus ook al. Nelson wordt natuurlijk alleen maar groter, dus die krijgt ook steeds meer haar. En hij gaat steeds vaker zwemmen, dus hij wordt ook steeds vaker nat. Ik ga vriendlief eens lief aankijken  ::)
Door Sweet Dutchess
Hier scheelt het  binnen ook niet zoveel nu , maar  voor de hond scheelt het wel. Ik vind ze zelfs een  betere glans op hun vacht krijgen . Vorige week  zijn hier 8 cavaliers in bad geweest . Normaal doe ik daar echt een hele dag over om die allemaal te drogen en te kammen  , of ik splits het over twee dagen. Nu met de waterblazer was ik om 12.00 uur gewoon klaar  met 8 cavaliertjes  :D  en ze vinden het niet eens vervelend , die blazer dan, in bad gaan vinden ze nog steeds niks  ;D
Door zhiva
Hope schreef: Ik ga vriendlief eens lief aankijken  ::)
Kan je gelijk onder de noemer huishoudelijk werk gooien toch ? En als je dat gemakkelijker kan worden gemaakt ::)
Ik ben bij ons kostwinner, vandaar dat ik me niet met schoonmaken bezig houdt  ;) Wederlief mag/kan helaas niet meer werken.  :'(
Door Hope
zhiva schreef: Kan je gelijk onder de noemer huishoudelijk werk gooien toch ? En als je dat gemakkelijker kan worden gemaakt ::)
Ik ben bij ons kostwinner, vandaar dat ik me niet met schoonmaken bezig houdt  ;) Wederlief mag/kan helaas niet meer werken.  :'(
Dat is hier ook het punt. Ik kan ook niet meer werken, mijn lijf lijkt met de maand slechter te worden.
Stofzuigen is zwaar. Vegen ook. Dus als het me in het huishouden zou helpen dan zou dat serieus echt wel een overweging zijn.
De hond borstelen is ook niet fijn voor mijn lijf. Als ik het zittend doe zit ik binnen de kortste keren volledig onder de haren, maar zo lang stilstaan is ook geen optie meer. Dus ook daar zou het me wel mee kunnen helpen denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door