Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Naomi B schreef: Ik zit even te denken, weet niet of het mogelijk is maar.... Toetkonijn? Heb jij anders plekje voor mij om mee te rijden met jou? Dat scheelt Annemarie veel tijd ivm haar moeder en jij woont vlakbij mij....
sorry, ik lees nu dit bericht pas...
Je had uiteraard mee kunnen rijden. Volgende keer even vragen via pb, dan zie ik het in mijn mailbox.
Zo, we kunnen terug kijken op een geslaagde titerdag, alles verliep heel vlot !

Debby bedankt voor het open stellen van je Trimhut, Tannetje was er helemaal mee in haar nopjes !
Ik heb begrepen dat we volgend jaar nogmaals van je gastvrijheid gebruik mogen maken !

Nicole69.... hopelijk kan Dr Mandigers ontdekken wat Bram dwars zit, zodat hij weer helemaal happy wordt, succes !
Bedankt Tannetje, Debbie en "de Meiden". Ik vond het echt ff spannend. En Duke ook best wel. Maar hij wilde wel heel graag met alle hondjes spelen. hij vond het echt jammer dat dat niet mocht. Thuis heeftie alleen maar geslapen. Helemaal bijkomen.

En wij zijn ook voor 3 jr weer klaar.
Toetkonijn. Geeft niet. Ik wilde je pb sturen met mobiel maar ging niet helemaal goed. En met Annemarie mee was ook goed want hadden we mijn telefoon als tomtom. En gelukkig mocht ze eerder dus we waren vlot klaar.
Goh, wat een fantastisce ervaring, bedankt Tannetje, ook voor het proberen van een titer op Ale (gaan we trainen! Misschien lukt het over een paar jaar) en bedankt Debbie en de Meiden, voor het organiseren en al het lekkers!
Leuk te horen dat Yuma pas over 4 jaar voor de CE getiterd kan worden en over 10 jaar voor de P  :biggrin2: en dat met een eenmalige vaccinatie CEP op de leeftijd van 16 weken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door