Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Marleen77
[quote="-sanne"]
Leuk!
Jij bent de eerste die ik tegenkom ook uit Breda!!
[/quote]

Hhaha gezellig!!! Wie weet kunnen we wel het een en ander voor elkaar betekenen tijdens bestellingen. Altijd handig om iemand vlakbij te hebben..  ;)
@ C@rine.... Bedankt voor het toevoegen!!!
Door -sanne
[quote="Marleen77"]
Hhaha gezellig!!! Wie weet kunnen we wel het een en ander voor elkaar betekenen tijdens bestellingen. Altijd handig om iemand vlakbij te hebben..  ;)
@ C@rine.... Bedankt voor het toevoegen!!!
[/quote]

Ja idd!!!  :biggrin2:
Door Ramses1
Heeft iemand die in de buurt van Eindhoven of Someren woont interesse in Parelhoen en/of Kwartel karkas?

Ik ga morgenochtend vroeg naar Someren en heb 4 doosjes Kwartel (5 kilo per doos) en 2 dozen Parelhoen (10 kilo per doos) teveel in de vriezers...
Kwartel is 12,50 per doosje.
Parelhoen is 22,50 per doos.

Er is ook een doos van 14 kilo zwanenvlees bij. Deze kost 49,- (3,50 per kilo)

Ik wil alleen in de buurt (mcDonald's) stoppen omdat ik om 10 uur in Someren moet zijn.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op za 21 jun 2014, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Debbyvanb
Hallo ben nieuw hier. Beginnende KKV met 3 katten. Ik heb nu besteld bij oervoer, maar wil toch echt kijken of het voordeliger kan.
Ik kom uit Oss en zou heel graag willen weten of mensen uit deze omgeving bestellen bij degomeat? Daar wil ik een volgende bestelling doen. Ik zal rond 10 kilo bestellen en samen bestellen scheelt wellicht verzendkosten. Maar hoor ook graag tips en andere adressen waar samen gekocht kan worden.

Groetjes Debby
Door Jelleke
Hallo Brabanders!

Ik ben aan het overwegen om een ritje naar VSE Hardewijk te doen.
Ik heb een Citroen Berlingo met dus genoeg laadruimte. Ook zou ik er eventueel een aanhanger aan kunnen hangen.
Zijn er mensen geïnteresseerd om mee te bestellen? Ik ben het nog aan het uitzoeken. Het is voor mij allemaal nieuw. Maar ik wil even kijken of er genoeg interesse is om het allemaal voor te bereiden.
De bestellingen zouden jullie dan bij mij thuis in den dungen (nabij den bosch, sint michielsgestel) op kunnen halen.
Ik hoor het graag van jullie!
Door Nicole69
ik heb zeker interesse om mee te bestellen! Laat maar weten hoe of wat en wanneer.

Ik kan altijd voor mensen uit mijn omgeving Sprang-Capelle bestellingen meenemen.
Door Suzanne
[quote="Nicole69"]
ik heb zeker interesse om mee te bestellen! Laat maar weten hoe of wat en wanneer.

Ik kan altijd voor mensen uit mijn omgeving Sprang-Capelle bestellingen meenemen.
[/quote]

Kijk, dit is interessant ;-)
Ik volg met interesse, maar voor nu zit de vriezer even vol...

Suzanne
Door NonaQ
Hoi hoi, mijn vader en ik gaan 3 augustus vlees ophalen bij dit ritje: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=2
We willen tot 125kg extra meenemen naar Tilburg als we daar mensen mee helpen. We hebben enkel een normale auto, geen koelwagen ofzo, en geen opslag in een vriezer tot mijn beschikking (wel een koele berging waar het even kan staan), dus wel graag dezelfde dag nog ophalen. Mijn vader wil graag 10 cent per kilo vervoerskosten.

De producten in het topic van 3 augustus worden zsm toegevoegd, want de leverancier had nog wat meer dingen beschikbaar, maar hier kun je vast spieken wat er in ieder geval tussen zit: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=3
Laatst gewijzigd door NonaQ op do 10 jul 2014, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door