Ik heb een Jiayu. Prima toestel, redelijke foto's (behalve bij weinig licht), zéér aantrekkelijke prijs en gorilla glas. Vertoeft regelmatig in de broekzak samen met een bos sleutels en het wil niet stuk. Nadeel? Komt rechtstreeks uit China. Garantie wordt dus een uitdaging, maar de prijs was dusdanig laag dat ik het risico maar genomen heb.
Aldi heeft ook vaak kekke toestellen. Voordeel? Leuk geprijsd, om de hoek verkrijgbaar en garantie van 3 jaar. Dan doen de meeste anderen je niet na.
Begin niet aan een Samsung Galaxy Young. Veel te weinig geheugen om leuk mee te werken. Zodra je iets meer wilt dan bellen, sms'en en whats'appen loopt het kreng vol en is er weinig tot niets meer mee te beginnen.
Vrouwlief heeft een LG en is daar best tevreden over. Mooi klein modelletje, maar geen gorillaglas, dus een hoesje is essentieel.
Oh ja... en als je denkt dat je een week zonder batterij-oplader kunt... no way. Mijn telefoon moet bij gewoon gebruik toch wel elke twee dagen aan het infuus en als ik heftig tekeer ga dagelijks.
Ga anders eens sneupen bij de BelCompany of zo. Die hebben allerlei soorten en maten.
Tweedehands is leuk als je weet wat je wilt en als je weet wat een toestel kan.
Hier kun je eens kijken wat voor vragen je jezelf moet stellen:
klik.