Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door arnold
Ha ha, ik had ook een vermoeden maar toen je je naam onder het berichtje zette wist ik het al bijna zeker.
Op de foto wat onder mijn bericht staat zie je ook twee boeffies, links een teefje wat ons helaas in september verlaten heeft en rechts Boef mijn ouwe taaie van inmiddels 13 jaar.
Maar in ieder geval tot woensdag maar weer.
Door Irta
Het kan hier wel bezorgd worden. Komt er wel op neer dat ik het dan dus bestellen en betalen moet. Dus als jullie even in een pb zouden willen zetten wat jullie willen bestellen, wat alles kost en het totaalbedrag en het totaalbedrag over willen maken (zal jullie zo een pb sturen met de gegevens) dan regel ik de rest. Wanneer ik dan van Degomeat duidelijk heb wanneer het geleverd wordt laat ik het jullie weten. Hoe klinkt dat?
Door Hylos
Je kunt ook degomeat bellen/mailen en vragen naar een groepscode. Deze kun je dan invullen bij het betalen, zo worden de verzendkosten er afgehaald. Als afleveradres geeft dan iedereen het adres van Irta op.

Bijkomend voordeel: alles is voor iedereen per doos verpakt ipv alles door elkaar en t scheelt een hoop geregel  :biggrin2:
Door Hylos
Overigens, zondags voor 22.00 bestellen is die vrijdag daarna leveren voor Friesland. Tijd meestal rond 1 uur maar dat verschilt nogal.
Door arnold
Ja dat had ik ook gelezen, maar als er een groepscode moet komen dan zal dat niet eerder dan maandag worden denk ik en dan komt de bestelling dus een week later.
Ik weet niet of iedereen daar op wachten kan.
Door lieky
Hallo,

ik wil mischien ook wel mee doen, maar zie op de site van degomeat helemaal geen prijzen staan.
Zit ik mischien op de verkeerde site???
Door Irta
Hoi,
Deze website moet je hebben http://www.naturis.nu/index.php
Als je mee wilt doen moet je wel snel zijn. Vanavond moet het voor 22:00 uur besteld zijn. Je kan mij dan ff een bericht sturen voor de bestelcode die kun je bij het bestellen invullen. Dan wordt het bij mij bezorgd waar je het af kunt halen. Ik merk het wel ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door