Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: Eerste keer dat de wereldkampioen er als eerste uit ligt, hebben de Spanjaarden toch nog een primeur te pakken ;-)Dit staat op de site van de NOS:
Angelique schreef: Die heren van Kameroen hebben wel een creative kapperEr is wel wat gezegd over de kleuren. Maar terugkijken op een telefoon is heel onhandig. Maar je hebt gelijk over die schoenen.
Heeft iemand al wat van die schoenen gezegd.....niet....wat een stomme schoenen.
dinky89 schreef: Grappig, ik vond juist het kapsel van pranjic (Kroatië) verschrikkelijk. Zat bij het volkslied echt verbaasd te kijken dat het wel echt pranjic was.....Maar ik heb het volkslied gemist
Mocht hij terugkeren bij Heerenveen dan moet hij maar verplicht worden normaal kapsel te nemen![]()
eelke schreef: Nou, ik heb me best een zorgen gemaakt gisteren zeg! Gelukkig is het toch weer goed gekomen. Ik vind wel dat onze keeper moet gaan oefenen op penalty's tegen houden.Ik zei hier nog......nou zou je eigenlijk even Hans erbij moeten kunnen roepen