Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mijn vriend vind de voetbal ineens wel leuk, die mocht een uur eerder weg van het werk  ;D :nl:
Door suzanne 1
eelke schreef: Mijn vriend vind de voetbal ineens wel leuk, die mocht een uur eerder weg van het werk  ;D :nl:
haha die van mij ook......hij moest alleen ook een uur eerder beginnen om die reden  ::) :P
Door dinky89
Mijn vriend laat mij alleen eten want hij gaat met collega's in café kijken.....
En hij kookt altijd.......
Mag hem tijdens wedstrijd wel opzoeken in café de drie gezusters. Vrees dat ik daar half verdwaal binnen, laat staan vriendje vinden :(
Door Inge en Bono
  :o  *checkt nog even gauw of de supermarkt aangepaste openingstijden heeft*  Phew!! Maar gaat toch gauw boodschappen doen!
Door Angelique
Boodschappen binnen.....*op schema*

Best knap, pas 1 wedstrijd van NL gehad en al 43 pagina's volgeleuterd  :nl: :nl:
Door Angelique
Martine-Tom schreef: 3 als je ook de hockey meetelt  :)
Die zijn me volledig ontgaan  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Die zijn me volledig ontgaan  :biggrin2:
Nietus, je hebt nog gereageerd op de 1-6 zepert van de heren  :biggrin2:
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Nietus, je hebt nog gereageerd op de 1-6 zepert van de heren  :biggrin2:
Ja klopt, even een inleving en verder is er niks van in een hercencel opgeslagen. :robben:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Ja klopt, even een inleving en verder is er niks van in een hercencel opgeslagen. :robben:
;D
Door Mandarijn
Angelique schreef: Boodschappen binnen.....*op schema*

Best knap, pas 1 wedstrijd van NL gehad en al 43 pagina's volgeleuterd  :nl: :nl:
Nou ja ik heb pas 2,5 wedstrijd overgeslagen. De rest heb ik netjes gevolgd.  :P
Dus er viel genoeg te discussiëren lullen over voetbal.

Trouwens Messi de WK teckel heeft een eigen fanclub  :nl:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door