Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
Hoe leuk de 'self-pitty-card' kan zijn, het valt echt reuze mee, ik heb het meeste last van mijn voet waarmee ik een extra deuk in het spatscherm heb getrapt.
Het ging niet super hard en ik was voornamelijk bezig met het 'redden' van Pluutje, die heeft er gelukkig helemaal niets aan overgehouden. Wel heeft het zachtmoedige Deurne kennisgemaakt met een onvervalst (net niet) Amsterdamse scheldkanonnade afkomstig van een bezorgd vrouwtje. Heerlijk de natuur der hondeneigenaresse, eerst kijken of alles goed is met haar Pluutje, vervolgens een serie g$%##**&$&*rdommes etc in de richting van de dame in de auto slingeren en daarna pas informeren of haar significante andere ook in orde is. Gotta love her!

Dus maakt u zich vooral geen zorgen, alles is wel en de volgende keer proberen we een Auris!

#overdrijvenisookeenkunst
Door Pluto
Ronald schreef: Potverdorie Jeroen! Alles verder goed? Je bent natuurlijk vanuit de voetbalclub gewend om te vallen, dus dat scheelt.

Fijn dat het redelijk is afgelopen voor jullie. En blik is maar blik, ook van een fiets.

OT: Ik heb gesolliciteerd. En gemotiveerd. En ge-cv't. 7 juli is de sluitingsdag en 1 augustus is de gewenste begindag...
Ik speel laatste man, ik deel uit, incasseren is voor mietjes! Die Aygo heeft meer schade dan wij!
Pauline schreef: Oh Jeroen.... wat schrikken!  :o

Gelukkig heb je vanaf zondag een bank waar je lekker op kunt liggen..... :P

Zonder dollen.... geen lichamelijk schade?  :-*
Dat gaat vast wel lukken! We doen meteen maar even een (not so) extreme home makeover.
-Saskia- schreef: @Jeroen: en ik maar denken dat je geen deuk in een pakje boter kunt slaan. Je rijd gewoon te fiets een deuk in een Aigo!  :o

@Ronald: Succes, ik duim!
Vandaar dat we hier altijd vloeibare boter gebruiken!  :biggrin2:
Door Nynke
Jakkes Jeroen !!  Dat had ook heel anders kunnen aflopen  :-X :-X  Hopen dat jullie er allemaal niks aan overhouden !!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ro; ik hoop dat het wat wordt !! 

OT: Lange werkmiddag gehad en de laatste rit eindigde helemaal aan de andere kant van Rotjeknor  ::)
Door Pluto
Hmmmm, nieuw record gevestigd denk ik, op 40 seconden na een uur aan de telefoon gebept met ene R te (onderweg naar) L.

#vooreengoedgesprektoets1

#voormondharmonicatootstielemans

:biggrin2:
Door Ronald
Pluto schreef: Hmmmm, nieuw record gevestigd denk ik, op 40 seconden na een uur aan de telefoon gebept met ene R te (onderweg naar) L.

#vooreengoedgesprektoets1

#voormondharmonicatootstielemans

:biggrin2:
Hé, dat is raar... ik heb net ook bijna een uur aan de telefoon gehangen met ene J te D....  :P
Door Pluto
Ronald schreef: Hé, dat is raar... ik heb net ook bijna een uur aan de telefoon gehangen met ene J te D....  :P
Toch niet ook op 40 seconden na? Dat zou wel heeeeeel bijzonder zijn!

:P
Door Ronald
Pluto schreef: Toch niet ook op 40 seconden na? Dat zou wel heeeeeel bijzonder zijn!

:P
Nee, dat niet. Bij mij staat-ie op 59 minuten/19 seconden. Dat zou betekenen op 41 seconden na...
Door Pluto
Nadia schreef: Note to self! Niet de straat op gaan als Jeroen op de fiets zit. Lig ik dadelijk om met de auto :p

Emo momentje.. Dwayne groeit zooo hard.. Het gaat me veeeels te snel!

Afbeelding
Je bent gewaarschuwd!

Hij gaat idd als kooltjes!

Als je tijd en zin hebt kom ik hem donderdag de 26e weer even fotografisch opmeten.
We moeten om 14.00u bloedprikken en 16.15u bij de chirug zijn. Dus hebben even de tijd voor een bakkie en een babbeltje!
Door eelke
Gisteren mijn eerste les op een trekpaard weer gehad. En dat zit toch wel errug breed! Maar heb het het hele uur vol gehouden, al heb ik wel wat meer gestapt.
Daarna hooi geladen, de eerste 100 pakjes liggen weer op de zolder. Vanavond hopelijk de rest.

Bij mijn mama gelogeerd, want die is vandaag jarig. Nu weer even thuis om de honden aandacht te geven :)
Door kira
Zowel gisteren als eergisteren heel veel mooie grote beer momenten gehad. We hadden BBq en tante P had ontdekt hoe het hek werkte. Grote beer kwam ouderwets meegerend en dook in de bak stokbrood, heerlijk. Gisteren was het heel koel en zijn we met haar met de auto naar een vlak stukje met een beekje geweest, vanmorgen flapoor de konijnendummy zo verstopt dat we wisten dat ze hem in de neus kon krijgen voordat ze buiten adem zou zijn. En steeds gaat die staart kwispelen en geeft ze een big smile. Gisteren ook nog een schitterende trail met de kleine beer uitgewerkt. Zo meteen een grote wandeling met foppe en tante p. Ik hoop dat die laatste de wandeling redt is gelijk een soort test kan ze het en hoe is ze daarna.
Door -Annemarie-
eelke schreef: Gisteren mijn eerste les op een trekpaard weer gehad. En dat zit toch wel errug breed! Maar heb het het hele uur vol gehouden, al heb ik wel wat meer gestapt.
Daarna hooi geladen, de eerste 100 pakjes liggen weer op de zolder. Vanavond hopelijk de rest.

Bij mijn mama gelogeerd, want die is vandaag jarig. Nu weer even thuis om de honden aandacht te geven :)

Oh, leuk! Dat staat nog altijd op mijn verlanglijstje, een keer op een trekpaard rijden.  :)
Gefeliciteerd met je mams!
Hier is het hooi ook binnen, tegenwoordig in grote balen dus we hoeven niet meer mee te helpen.  ;)

Ik ga zo nog even als een witte tornado  :P  door het huis, strakjes werken.
Door eelke
-Annemarie- schreef:
Oh, leuk! Dat staat nog altijd op mijn verlanglijstje, een keer op een trekpaard rijden.  :)
Gefeliciteerd met je mams!
Hier is het hooi ook binnen, tegenwoordig in grote balen dus we hoeven niet meer mee te helpen.  ;)

Ik ga zo nog even als een witte tornado  :P  door het huis, strakjes werken.
Is zeker aan te raden :) ik heb een jaar niet mee kunnen rijden, dus dan is het echt weer even wennen en voelen. Maar het zit zooo heerlijk en machtig!
En hooien is gewoon erg leuk om te doen!

Verder; snotter snif snif. Ik heb onze oude computer meegenomen van mijn moeder, en daar staan nog veel foto's op. Mooie herinneringen :)  :cry2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door