Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Mieke L. schreef: :'( :'( :'(
Sorry Mieke, ik ben geen fan van CR  :de:
Laatst gewijzigd door Mandarijn op ma 16 jun 2014, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
En niemand die even meldt dat Müller 4-0 maakt?! Moet ik hier een beetje zelf tv gaan zitten kijken of zo? >:(
Door Mandarijn
Anne in Duitsland schreef: En niemand die even meldt dat Müller 4-0 maakt?! Moet ik hier een beetje zelf tv gaan zitten kijken of zo? >:(
:2funny: :2funny:
Gelukkig dat er nog een iemand oplet  :vangaal:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Sorry Mieke, ik ben geen fan van CR  :de:
bij mij zijn het meer moederlijke gevoelens denk ik.
Door hannabelgje
eelke schreef: Mogen we weer!  :nl: :nl: :nl:
Eerst mogen morgen de Belgen hoor. Die moet ik uit sociaal oogpunt ook supporteren. Ik heb gewoon 2x kans om wereldkampioen te worden. Afbeelding
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: bij mij zijn het meer moederlijke gevoelens denk ik.
Bij mij de arrogante trekjes, zijn maniertjes en zijn kapsel  ::)

hannabelgje schreef: Eerst mogen morgen de Belgen hoor. Die moet ik uit sociaal oogpunt ook supporteren. Ik heb gewoon 2x kans om wereldkampioen te worden. Afbeelding
:be: :be: :be: :be: :be: :be: :be:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Bij mij de arrogante trekjes, zijn maniertjes en zijn kapsel  ::)
:biggrin2: daar kijk ik dwars doorheen, daaronder zit een gevoelig mens met een goddelijk lichaam  :biggrin2:
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: :biggrin2: daar kijk ik dwars doorheen, daaronder zit een gevoelig mens met een goddelijk lichaam  :biggrin2:
Daar doorheen kijken lukt mij niet, dan ben ik allang omgedraaid  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door