Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Oh yeah?
Oh yeeeaaaah???
OH YEEEEAAAAAAH????

Seek and destroooooooooy  :mbounce:
Door DJ_Doerak_Tucker
Maar geen ride the lightning, and justice for all en master of puppets. Het is alleen wat het grote publiek wil, snap ik ook wel maar ik vind het wel om te  :'(. Ik ben dus meer van dit: Seek and Destroy!! En bovenstaande nrs die ze ook gespeeld hebben. Nou, zo maar in slaap proberen komen en de wekker om 5u weer af laten gaan. 1e dag werken na 3wk vakantie, dat gaat zwáár worden!!!
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Ooooooh Yeeeeaaaaaah!!!!!!
Yeeeeeeaaaaaaahhhhhh!!!  :D :D :D
Door Kim_S
DJ en Doerak schreef: Maar geen ride the lightning, and justice for all en master of puppets. Het is alleen wat het grote publiek wil, snap ik ook wel maar ik vind het wel om te  :'(. Ik ben dus meer van dit: Seek and Destroy!! En bovenstaande nrs die ze ook gespeeld hebben. Nou, zo maar in slaap proberen komen en de wekker om 5u weer af laten gaan. 1e dag werken na 3wk vakantie, dat gaat zwáár worden!!!
Zonde hè. Ik wil the unforgiven. 1, 2 of 3, maakt niet uit  :biggrin2:
Maar die spelen ze haast nooit  :'(

En dat was het alweer  :'( :'( :'(
Door Mandarijn
DJ en Doerak schreef: Maar geen ride the lightning, and justice for all en master of puppets. Het is alleen wat het grote publiek wil, snap ik ook wel maar ik vind het wel om te  :'(. Ik ben dus meer van dit: Seek and Destroy!! En bovenstaande nrs die ze ook gespeeld hebben. Nou, zo maar in slaap proberen komen en de wekker om 5u weer af laten gaan. 1e dag werken na 3wk vakantie, dat gaat zwáár worden!!!
Was ook “Metallica by Request” waarbij Metallica fans de gelegenheid kregen om de setlist samen te stellen.
Door eelke
Was ff mooi. Heb ondertussen gewiki't en de band is gewoon al 7 jaar ouder dan ik zelf! Knap van ze!
Door Kim_S
eelke schreef: Was ff mooi. Heb ondertussen gewiki't en de band is gewoon al 7 jaar ouder dan ik zelf! Knap van ze!
Ik was in de maak toen ze opgericht werden  :biggrin2:
Door eelke
Mandarijn schreef: Is van 2008 dus net wat andere nummers
Toen speelden ook 2 uur volgens mij. Of zelfs 2,5 uur...
Werd in iedergeval donker ondertussen.

Tja Kim, er zit ook wel een goed ritme in de muziek he!
Door Kim_S
eelke schreef: Toen speelden ook 2 uur volgens mij. Of zelfs 2,5 uur...
Werd in iedergeval donker ondertussen.

Tja Kim, er zit ook wel een goed ritme in de muziek he!
;D ;D ;D
Mijn ouders zijn echt zooooooo niet van de hardrock  :biggrin2:
Dus dat zal het niet geweest zijn  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door