DJ en Doerak schreef: Ja, ik als échte fan zit ook te wachten terwijl ik er om 5u weer uit moet, die hard!!Misschien is James nu wél met het publiek bezig, ik kijk![]()
![]()
![]()

Fijn om ze toch dit jaar nog te zien

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
DJ en Doerak schreef: Ja, ik als échte fan zit ook te wachten terwijl ik er om 5u weer uit moet, die hard!!Misschien is James nu wél met het publiek bezig, ik kijk![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: HET BEGINT ZO!!!!!Gelukkig let er nog iemand op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mandarijn schreef: Gelukkig let er nog iemand op8)
![]()
ik was het vergeten
![]()
BEDANKT KIM!!!!
DJ en Doerak schreef: Ja Kim, geniet ervan!!! :-), dan liggen de kinderen maar even wakker. Volume op 10!!!5. Echt, met kindjes erbij hoor ik helemaal niks meer
DJ en Doerak schreef: Oef, hij wordt echt ouder hè, zo van dichtbij. Sad but true!!
![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Ik neem echt alles terug over James. Je mag hem hebben Ellen! Sjezus wat heeft die een ouwe kop gekregen zegMaar goed dat je niet zo'n duur kaartje had dan he
En Lars is wel heul kaal, en Kirk is grijs...
Alleen de indiaan is nog hetzelfde
Ik miste het beginmuziekje
En ze hebben gewoon geknipt in de nummers ook. Mopper.
En nou weer lekker kijken naar James Metallica![]()
eelke schreef: Maar goed dat je niet zo'n duur kaartje had dan heEr is 1 foto van hem daar vind ik hem echt
Hebben wij ook een gehad bij een bandje, wij noemden hem van afstand de rock-god. Tot we vooraan stonden, die was zeker de 50 al gepasseerd....laat maar!
Mandarijn schreef: Jongens gewoon de ogen dichtdoen en headbangen en luisteren!!Lords of Summer!!!![]()
![]()
DJ en Doerak schreef:![]()
![]()
Ik zei toen we na afloop wegliepen achteromkijkend naar James zo uit de gein tegen mijn zus: 'ik zie je zo in bed wel' tegen hem, daar kom ik nu toch wel op terug
![]()
![]()
![]()