Kim_S schreef: Ik heb wel een idee. Maar zal geen suggesties doen hier, straks klopt het gewoonJullie horen het wel. Ik ben gewoon even hyper. Moet kunnen.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Ik heb wel een idee. Maar zal geen suggesties doen hier, straks klopt het gewoonJullie horen het wel. Ik ben gewoon even hyper. Moet kunnen.![]()
kira schreef: Huis gekocht Sas? Of een nieuwe auto of een nieuwe baan? Ik dacht eerst, ze heeft er een nieuwe beer bij, wellicht een oudere die goed past in het drukke bestaan.Nee, helaas geen beer.
Het is ons gelukt op vakantie te geraken. Nu duimen dat deze beter verloopt als de vorige. Grote beer is in een prive auto vervoerd in koeljassen en op koeldekens en met prive airco. De weergoden waren ons goed gezind. Vandaag ook niet te warm dus ze heeft al wat rondjes op het park gelopen. De terugreis kunnen we ook in de nacht doen, dan is het ook koel. Ze lijkt erg blij dat ze erbij is, steeds als we binnen komen kwispelt ze met haar staart en als ik bij haar zit lebbert ze mijn oor.
-Saskia- schreef:Ik hoor het wel als ik weer een nieuwe vleesmarkt moet openenI wish. Niemand helpt me aan een leuke vent.
![]()
koekje schreef: Ik hoor het wel als ik weer een nieuwe vleesmarkt moet openen![]()
kira schreef: Huis gekocht Sas? Of een nieuwe auto of een nieuwe baan? Ik dacht eerst, ze heeft er een nieuwe beer bij, wellicht een oudere die goed past in het drukke bestaan.Wat fijn! Een betere vakantie is jullie van harte gegund!!!
Het is ons gelukt op vakantie te geraken. Nu duimen dat deze beter verloopt als de vorige. Grote beer is in een prive auto vervoerd in koeljassen en op koeldekens en met prive airco. De weergoden waren ons goed gezind. Vandaag ook niet te warm dus ze heeft al wat rondjes op het park gelopen. De terugreis kunnen we ook in de nacht doen, dan is het ook koel. Ze lijkt erg blij dat ze erbij is, steeds als we binnen komen kwispelt ze met haar staart en als ik bij haar zit lebbert ze mijn oor.
K&D schreef: Zit even dit te lezen...En ze werden al met uitsterven bedreigd
http://samuel-warde.com/2013/08/radioac ... nia-coast/
Every Bluefin tuna tested in the waters off California has shown to be contaminated with radiation that originated in Fukushima. Every single one. Eet smakelijk.