Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: En daar is de 6-1 voor AustraliëOw auw...zepertje![]()
![]()
Angelique schreef: Ow auw...zepertjeHet is "gelukkig" bij 6-1 gebleven.![]()
Kim_S schreef: Pfff nou mooie boelWe nemen woensdag wel wraak :vanpersie:
Morgen Duitsland!![]()
Angelique schreef: Viel Gluck für meine liebe Nachbarn.Ook als WE straks de finale tegen JULLIE spelen?
Kim_S schreef: Ook als WE straks de finale tegen JULLIE spelen?Ook dan is het gewoon...dat de beste moge winnen![]()
![]()
Kim_S schreef: Ook als WE straks de finale tegen JULLIE spelen?Nee dan niet natuurlijk. :vangaal:![]()
![]()
Mandarijn schreef: Even een vraagje over de wedstrijd Zwitserland - Ecuador. Die namen van de Zwitserse spelers klinken mij toch niet echt Zwitsers. Of ligt dat aan mij?
Invloeden uit Albanië, voormalig Joegoslavië en ook uit Spanje, Chili, Turkije, Kaapverdië en Ivoorkust.
Kim_S schreef: Pfff nou mooie boelKleurt dit topic dan in Duitse kleuren? Zullen ze denk ik wel leuk vinden.
Morgen Duitsland!![]()
Mandarijn schreef: Kleurt dit topic dan in Duitse kleuren? Zullen ze denk ik wel leuk vinden.Nou ja, ik wil best even een smilie met duits vlaggetje van stal trekken, maar daarmee houdt het wel op ben ik bang.....ollanders hé
Angelique schreef: Nou ja, ik wil best even een smilie met duits vlaggetje van stal trekken, maar daarmee houdt het wel op ben ik bang.....ollanders héEen vlag is denk ik wel voldoende voor onze aartsrivaal :vangaal:![]()
Mandarijn schreef:Ik vind 'm wel erg groot
Zo dat is wel voldoende![]()