Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sher
Ze is veilig thuis en ligt nu zelfs te slapen. De kleine kruimel is doodop denk ik.  Vlak voor ze (naast mijn zoontje) in slaap viel hebben we nog een foto kunnen maken. Nu durft mijn zoontje zich niet meer te bewegen.  :lol:
Afbeelding
In de auto heeft ze bij mijn andere zoontje op schoot gezeten.
Door Ulrike
Sher schreef: Ze is veilig thuis en ligt nu zelfs te slapen. De kleine kruimel is doodop denk ik.  Vlak voor ze (naast mijn zoontje) in slaap viel hebben we nog een foto kunnen maken. Nu durft mijn zoontje zich niet meer te bewegen.  :lol:
Afbeelding
In de auto heeft ze bij mijn andere zoontje op schoot gezeten.
:smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door Sher
Het is vannacht prima gegaan. Ze is gewoon in de kamer gebleven, met Tilly en de kat. (De kat kan wel via een kattenluikje weglopen naar boven.) De hele nacht heb ik niets meer gehoord en vanmorgen was iedereen nog in orde en was niets kapot. Ik heb zelf niet zo geweldig geslapen, omdat ik toch wat gespannen lag te luisteren, maar dat mag de pret niet drukken.  ;)

Ze heeft een snel plasje gedaan en een ontbijtje gegeten. Straks gaan we kinderen naar school brengen en dan lekker een lange wandeling maken.

Ze kijkt heel goed naar Tilly om te zien wat ze moet doen.  :biggrin2:
Door Lil
Wat fijn dat het zo goed gaat! Jones was de eerste die zonder problemen alleen beneden bleef en ik sliep dus niet doordat ik lag te luisteren naar de stilte. H
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door