hannabelgje schreef: En je wil niet weten wat ik allemaal te horen heb gekregen op het werk vandaag van de Belgen. We hadden geen schijn van kans tegen Spanje. Mooie wedstrijd hoor!Dat wordt gezellig maandag 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: En je wil niet weten wat ik allemaal te horen heb gekregen op het werk vandaag van de Belgen. We hadden geen schijn van kans tegen Spanje. Mooie wedstrijd hoor!Dat wordt gezellig maandag 8)
*Natasja* schreef: Wat een timing, wij vertrekken over twee dagen voor een tripje naar Barcelonalekker![]()
![]()
Kim_S schreef: *Vraagt zich af hoeveel Roodkapjes Anne inmiddels op heeft*Genoeg om morgen met mijn Duitse nummerbord door een haag uitzinnige NL-ers te rijden.
Kim_S schreef: Dat wordt gezellig maandag 8)Ik vrees dat ik me toch wel gedeisd ga houden hoor.
Anne in Duitsland schreef: Genoeg om morgen met mijn Duitse nummerbord door een haag uitzinnige NL-ers te rijden.Whaha![]()
Kim_S schreef: WhahaNee, dan denkt iedereen dat de mijne korter dan 15 centimeter is.
Heppie niet van die oranje spiegel-hoesjes dan?![]()
Anne in Duitsland schreef: Nee, dan denkt iedereen dat de mijne korter dan 15 centimeter is.![]()
*Natasja* schreef: Ik denk dat ik mijn oranje shirt maar veilig thuislaatGoed plan...je hebt vast ook nog wel een rooie![]()
Kim_S schreef:Ja, als WE winnen dan worden WE acuut erg overmoedig en lollig
ZE hebben ook een keer gewonnen hoor![]()
Angelique schreef: Ja, als WE winnen dan worden WE acuut erg overmoedig en lolligHet is deze keer verdiend![]()
![]()