*milyck* schreef: Oh jawel hoor, wacht maar tot ze in de puberteit zittenSsssssssssstttttttt!!!!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*milyck* schreef: Oh jawel hoor, wacht maar tot ze in de puberteit zittenSsssssssssstttttttt!!!!![]()
Kim_S schreef: Ssssssssssstttttttt!!!!dan zijn ze 16 en gaan ze ineens tot een uurtje of 4 s'nachts uit!! echt geen oog doe je dicht meer!!
![]()
Mieke L. schreef: dan zijn ze 16 en gaan ze ineens tot een uurtje of 4 s'nachts uit!! echt geen oog doe je dicht meer!!Maak er maar 6 uur 's ochtends van als ze 18 zijn.... je hele dag/nachtritme gaat er van naar de Filistijnen
Mieke L. schreef: dan zijn ze 16 en gaan ze ineens tot een uurtje of 4 s'nachts uit!! echt geen oog doe je dicht meer!!Ze krijgen handboeien om. 1 aan de hand en 1 aan Ozzy's halsband
Kim_S schreef: Ze krijgen handboeien om. 1 aan de hand en 1 aan Ozzy's halsbanddat is de oplossing!!!!!
Dan mogen ze zo lang wegblijven als ze willen![]()
Kim_S schreef: Ze krijgen handboeien om. 1 aan de hand en 1 aan Ozzy's halsband[me=koekje]gaat Sien alvast opvoeren[/me]
Dan mogen ze zo lang wegblijven als ze willen![]()
koekje schreef: [me=koekje]gaat Sien alvast opvoeren[/me]Aan Ozzy? ???
eelke schreef: Aan Ozzy? ???Neeeej. Als in een brommer opvoeren.
koekje schreef: Neeeej. Als in een brommer opvoeren.Ach, Sien is vast niet voldoende voor Ozzy, dus nog iets magers erbij.....
Lijkt me anders ook niet zo goed voor de alvleesklier van Ozzy. Sien is nogal vet vlees.
eelke schreef: (en naar de bakker op het zonneplein gekeken tijdens het opeten)Trouwens, de Indische worstenbroodjes van daar zijn ook lekker. Variatie is belangrijk immers.
koekje schreef: Trouwens, de Indische worstenbroodjes van daar zijn ook lekker. Variatie is belangrijk immers.Ik wilde wat uit de broodautomaat halen maar ben het glad vergeten!