Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
zhiva schreef: stuiver op de beet leggen schijnt te helpen (geen idee of het werkt, maar kan geen kwaad lijkt me )
Bedankt voor de tip! Is wel een goed excuus om de rest van de middag op de bank te gaan liggen, anders valt de stuiver eraf.  :biggrin2:

Ik ben extreem allergisch voor dit soort insectenbeten en had dus al groot geschut ingezet. Meteen een pilletje cetirizine geslikt en na het ontsmetten ingesmeerd met lidocaïne creme.  :)
Door Riek
Dankjewel iedereen voor de felicitaties.
Casper is nu lekker aan het vieren met een vriend en medegeslaagde.
Hij wil nog wel iets herkansen om een hoger cijfer te halen.
Het hoogste cijfer telt, dus hij kan er relaxed in gaan.
Door eelke
Nog ff mijn gniffel momentje van gisteren delen;

Was de honden aan het uitlaten, woensdagmiddag dus kindjes op straat. 'Ooooooh die hond! Mevrouw mag ik hem aaien?'
Nee sorry, hij is zelf een beetje bang.
'Oh'.
En je zag dat jongetje denken....Die grote hond?! Bang van MIJ!?!

Gijs was ook echt net zo hoog als dat jongetje  ;D tis ook niet logisch.

Bietje gewerkt, daarna kwamen vrienden hun Ford Mustang laten zien, gaaaafff!! Tegen het donker worden nog het bos in geweest, en ree'tjes gezien.

Vandaag een dagje werken en hopelijk tussendoor nog even in de zon. En vanavond al weer weekend, lekker :) Hoef vanaf volgende week (eigenlijk deze week maar t was 2e pinksterdag dus was ik sowieso al vrij) niet meer op de maandag te werken omdat ik mijn rooster weer heb aangepast omdat ik nu genoeg energie heb voor langer werkdagen. Dus heb ik weer langer weekend dan dat ik moet werken  :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Alweeeeer kijkers Lique?  :biggrin2:

Hier is de doos met duplo ontploft in de woonkamer. Je krijgt er zó veel voor terug!  :biggrin2:
Terugkomers  8)  En er was hier een vliegeninvasie gewest, dus er zaten 5000 lijkspatten tegen de ramen aan. Niet echt fris om tegenaan te kijken en regen was er ook al niet onderweg  :biggrin2:

Gezelllig toch zo'n ontplofte boel...houdt ze lekker bezig  :biggrin2:  (en jou ook  :biggrin2: :biggrin2:)
Door koekje
Spannend Lique!

Kim_S schreef: Je krijgt er zó veel voor terug!  :biggrin2:
Ja. Ik heb nooit meer dat ik niet in slaap kan komen. Dat kan sinds zwaar slaapgebrek vanaf 17 maart uitstekend.
Door eelke
Terugkomers! Extra spannend!

Ja ik vond ook dat ik dat goed geregeld had  8) ik werkte altijd al 3 dagen, maar na mijn operatie mijn uren over 4 dagen verdeeld. De dinsdag is nl nogal een ramp. Dan hebben we om de week bespreking van 9 tot 12. Dan moet ik naar huis en heb ik om 15.00 mijn eerste afspraak weer (dat zou eerst om 14.00 zijn dus nog drukker) dan om half 8 klaar, maar moet ik eigenlijk om 8 uur op het paard zitten. Dan vaak pas om half 11 thuis.
Maar nu denk ik dat wel weer te kunnen overleven  8)
Door Kim_S
Angelique schreef: Terugkomers  8)  En er was hier een vliegeninvasie gewest, dus er zaten 5000 lijkspatten tegen de ramen aan. Niet echt fris om tegenaan te kijken en regen was er ook al niet onderweg  :biggrin2:

Gezelllig toch zo'n ontplofte boel...houdt ze lekker bezig  :biggrin2:  (en jou ook  :biggrin2: :biggrin2:)
O gaaf!!! Ik duim dat ze het helemaal zien zitten!
Vliegeninvasie  :-X
Dan mogen de raampjes wel weer een sopje ja  :biggrin2:
koekje schreef: Ja. Ik heb nooit meer dat ik niet in slaap kan komen. Dat kan sinds zwaar slaapgebrek vanaf 17 maart uitstekend.
Dat heb ik ook. Ik kan altijd en overal slapen. Gaat volgens mij nooit meer over  ::)
Door Naomi B
Gefeliciteerd Riek met zoonlief.

Gisteren monteur in straat. Putje graven, kabeltje vervangen, en weer internet. Heeft wel een paar uur geduurd. Buuf had ook geen internet. De breuk zat bij haar voor de voortuin.

Vandaag is de Bach bloesem voor Vil binnen gekomen. Vanaaf als ik thuis kom even goed lezen hoe of wat. Hoop dat het haar gaat helpen. Ze heeft al 3 weken vrijwel dagelijks migraine aanvallen en spanningshoofdpijn. Gaat dus in combi met school ook niet goed.  :(
Maandag gesprek op school met schoolarts. Eens kijken wat we kunnen afspreken.
Door -Annemarie-
*milyck* schreef: Oh jawel hoor, wacht maar tot ze in de puberteit zitten :biggrin2:
+2  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

@ Mieke: gefeliciteerd!  :)

De op-bezoek-postduif gevangen (kwam uit België bleek uit de ringen); hij zat de laatste twee dagen hier heel onverantwoord te zitten.  :-\
Moest maar geen prooi worden voor de buurtkatten of een grijpvogel, dus hij is naar de buurman-duivenhouder.
Na onderzoek een beschadigde vleugel, dat is zeker niet goed. Buurman gaat 'em in ieder geval goed verzorgen, is mij verzekerd.  :)
Door Urs
Zo net die vervelende vliegen plat gemept, een nadeel van hier wonen die eeuwige vliegen.....
:knuppel2:
We hebben een tussen deel en daar hangt een vliegen buster ding en dat werkt wel super, anders was het nog erger denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door