Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ongelooflijk zeg! Heb je de durf om voor een aanstormende vrachtwagen de N348 op te duiken, geef je op je dooie gemak gas, waardoor ik af kan remmen tot 55 en met m'n 38 ton treingewicht weer een km bezig ben terug op snelheid te komen... Dan ben je niet bang...
Mini's 3-tal schreef: Ongelooflijk zeg! Heb je de durf om voor een aanstormende vrachtwagen de N348 op te duiken, geef je op je dooie gemak gas, waardoor ik af kan remmen tot 55 en met m'n 38 ton treingewicht weer een km bezig ben terug op snelheid te komen... Dan ben je niet bang...
Je moet lef natuurlijk niet met dommigheid verwarren  :biggrin2:
Door Kaela
Oooooh genant. Wordt ik gebeld door de speurjuf of er iets aan de hand is. Uh nee, hoezo? Omdat ze al 20 minuten op de afgesproken plek en tijd op ons staat te wachten.
Door Kim_S
Kaela schreef: Oooooh genant. Wordt ik gebeld door de speurjuf of er iets aan de hand is. Uh nee, hoezo? Omdat ze al 20 minuten op de afgesproken plek en tijd op ons staat te wachten.
Oeps  ::)
Door zhiva
dinky89 schreef: Soms werkt een uitval van een buitenstaander zelfs beter dan van een moeder zhiva ;-)
bij de 2 oudsten wel, maar die twee heb ik nog net niet geboren zien worden zeg maar.  ;) Maar de 2 jongsten? Pfffft.
En laten we eerlijk zijn. Het is niet mijn taak om hun kids op te voeden, toch? Het is gewoon zielig voor t meiske. Moeders had allang kunnen ingrijpen maar heeft er gewoon geen meer zin in/ de fut niet voor. Het valt haar zwaar allemaal. Ja hallo, die keuze heb je zelf gemaakt hoor.  >:(
Door pallas
Kaela schreef: Oooooh genant. Wordt ik gebeld door de speurjuf of er iets aan de hand is. Uh nee, hoezo? Omdat ze al 20 minuten op de afgesproken plek en tijd op ons staat te wachten.

Foutje.......

Gaat um zeker niet meer worden hè :-\
Door pallas
Voor het laatst een ritje Zuid Laren gedaan en daar afscheid genomen van een geweldige therapeute.

Wel een beetje :'(...maar werd door de vrouwen aldaar weer opgevangen en uitgezwaaid :)

Morgen door voor de volgende ronde, dan een intake in Groningen...altijd weer een beetje spannend.
Door Kaela
pallas schreef:
Foutje.......

Gaat um zeker niet meer worden hè :-\
Nee, Oscar heeft al gegeten en Juf stond al 20 minuten te wachten en het is 3 kwartier rijden. Eer dat je er dan bent...

Dit was de vierde keer op rij. Eerste 2 keer ging het niet door vanwege onweer, toen had Oscar kennelhoest en nu vergeet ik het... Ik heb toch heel dapper weer om een nieuwe afspraak gevraagd.
Door Kaela
pallas schreef: Voor het laatst een ritje Zuid Laren gedaan en daar afscheid genomen van een geweldige therapeute.

Wel een beetje :'(...maar werd door de vrouwen aldaar weer opgevangen en uitgezwaaid :)

Morgen door voor de volgende ronde, dan een intake in Groningen...altijd weer een beetje spannend.
Dan een  :bigarmhug: voor vandaag en alvast een  :bigarmhug: voor morgen!
Door K&D
Vond vanmiddag een jong kwikstaartje in de tuin. Hij houdt het kopje scheef. Paps of mams zitten wel op het dak maar ik twijfel of het goed komt. :-\ Ik heb maar even een beschut plekje gemaakt met een warm ondergrondje.
Door dinky89
zhiva schreef: bij de 2 oudsten wel, maar die twee heb ik nog net niet geboren zien worden zeg maar.  ;) Maar de 2 jongsten? Pfffft.
En laten we eerlijk zijn. Het is niet mijn taak om hun kids op te voeden, toch? Het is gewoon zielig voor t meiske. Moeders had allang kunnen ingrijpen maar heeft er gewoon geen meer zin in/ de fut niet voor. Het valt haar zwaar allemaal. Ja hallo, die keuze heb je zelf gemaakt hoor.  >:(
Zeker is het de taak van de moeder om de kinderen op te voeden! Hoop alleen voor jou dat deze uitval van jou kant heeft bijgedragen aan het verminderen van de overlast voor jou ;-)
Zo staan mijn twee neefjes nog wel eens op de gang voor straf omdat ze soms 'onhandelbaar' zijn maar dat gebeurt wel door de ouders.
Door -Annemarie-
Veel admini. gedaan, buiten in de schaduw. Lekker weer!  :)

En we hebben sinds gisteren een postduif (zonder post) in de tuin.  :biggrin2:
Met twee ringen om z'n poten, vrijwel zeker niet meer helemaal op koers naar z'n thuishonk.
Hij kan gemengd vogelzaad snoepen en ik heb een diep bakje met water neergezet. Hopelijk sterkt 'ie aan en vliegt dan door naar huis. (en dan zou het fijn zijn als 'ie daar nog mag blijven ondanks het feit dattie veel te laat aankomt)   :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door