Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Ook hier wordt aan je gedacht Ellen. Ik wens je een heel mooi en liefdevol afscheid toe. En ondanks de moeilijke dag evengoed gefeliciteerd.
Door Angelique
Heel veel sterkte voor jou op deze dag...de dag dat jullie ooit samen kwamen en nu afscheid moeten nemen. Daarnaast toch een felicitatie, want een dag als deze met alles wat eraan vooraf gegaan is benadrukt toch maar weer dat je het leven vooral moet vieren  :-*
Door BlissSpirit
Wat een moeilijke dag vandaag.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het begeleiden van je vader naar zijn laatste rustplaats.
Ondanks dat, toch ook gefeliciteerd, want je vader is vast heel trots op zijn meisje die vandaag een jaartje ouder is geworden.  :bigarmhug:
Door rosmin
Ellen,
een verjaardag is een dag om niet te vergeten,
net zoals je deze dag door het definitief afscheid nemen van je vader ook niet zal vergeten
wens ik je naast  veel sterkte, ook felicitaties en een mooie dag toe
Door DJ_Doerak_Tucker
Angelique schreef: Heel veel sterkte voor jou op deze dag...de dag dat jullie ooit samen kwamen en nu afscheid moeten nemen. Daarnaast toch een felicitatie, want een dag als deze met alles wat eraan vooraf gegaan is benadrukt toch maar weer dat je het leven vooral moet vieren  :-*
Ik sluit me hier graag bij aan, heel mooi verwoord!

:bigarmhug:
Door luka en kira
Ellen... hoe dubbel dat vandaag in het teken staat van het einde van een leven en het begin van een leven...
Ondanks deze moeilijke en loodzware dag wil ik je toch graag feliciteren met jouw verjaardag!
Veel sterkte en ik hoop dat je mag ervaren dat je vader erbij is op deze dag...  :-*
Door nova
Moeilijk deze  twee gelegenheden op dezelfde dag.  Ik denk aan jullie  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Dian
Lieve Ellen toch gefeliciteerd met je verjaardag.  Ondanks alles ben je vandaag toch een jaar ouder geworden. Al zal je verjaardag nu altijd het afscheid van je vader met zich mee dragen :'( :'( :-* :-*
Door Riek
Heel veel sterkte, vandaag en al die verdrietige dagen die nog komen.
Maar toch ook gefeliciteerd met je verjaardag.
Door Ruby/Billy
Heel veel sterkte met deze loodzware dag  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
En ondanks al het verdriet, toch gefeliciteerd met je verjaardag.
Door keetje
Heel veel sterkte op deze dan met die afschuwelijke dubbele lading,..... :bigarmhug: :bigarmhug:
En toch ook gefeliciteerd met je verjaardag.  :-*
Door Mieke L.
Heel veel sterkte Ellen op deze dag, ik hoop dat het gegaan is zoals je het voor ogen had, en ook gefeliciteerd met je verjaardag  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door