Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
Hier is alles er tot nu toe langs af gegaan. We hebben nou alles tegen elkaar open staan zodat het binnen een beetje kan afkoelen. Even de benauwde lucht eruit van vandaag.
Door Angelique
Hier nu storm met veel water en heel af en toe een flitsje. Het meeste onweer passeert richting Kimmetje, daar kun je nu de krant lezen zonder lampie aan.
Door Kim_S
Valt eigenlijk best mee qua onweer. Wel regen en wind. De kindjes slapen nog in ieder geval  :biggrin2:
Door tt-tjes
Hier de hele nacht af en aan onweer en hoosbuien. Ben er vaak wakker van geworden.
Door eelke
Hier is het vannacht nog flink te keer gegaan, heb niet veel geslapen. Internet en telefoon liggen er nu uit.
Door renate1985
Gisteren avond te vroeg gejuicht  :-\
Vanacht is het flink tekeer gegaan. Om 4uur wakker geworden van ontzettend harde knallen.
Door eelke
Hier doet alles het inmiddels weer. Was echt een rotnacht, ben automatisch bang van onweer, dwz dat ik me steeds toespreek dat ik niet bang hoef te zijn, maar bij iedere knal toch gewoon weer rechtop zit  ::) Hij is ook wel een paar keer dichtbij ingeslagen.

Nu trekt de bui weg, blauwe lucht komt er aan, en voelt het eindelijk fris. Het was zooo benauwd, echt vies.
Door -Saskia-
:biggrin2: Ik was in slaap gevallen met de tuindeuren nog open. Heerlijk even doorgewaaid, maar om een uur of 02.30 toch wakker geschrokken van een plensbui inclusief onweer. Conclusie: ik kan slaapdronken prima mijn tuindeuren dichtzwaaien, m'n bed instorten en verder slapen. Top.  8)
Door Kaela
Hier nu eindelijk een buitje. Niets engs, maar regent wel even lekker door. Ik ben wel blij dat meneer K al wakker is en na de bui Oscar uit gaat laten, hou ik een droog pak!
Door Lil
Om 4 uur weer hoosbuien en onweer, maar niet extreem. Was op tijd droog voor ochtend wandeling eh zwemrondje. Wat een ondergelopen boel in het veld.
Door *Marga*
Nou gisteravond een buitje van niks...

Verder niks meer gehoord van regen vannacht....
Door TMG1961
Hier heeft het vannacht ook stevig geregend, denk dat we meer regen hadden dan gisteravond. Voorlopig wel even genoeg regen gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door