Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
[quote="Kaio"]
Zag er op tv bij pinkpop ook lekker zwart uit zojuist...
[/quote]

En dat zou niet eens live zijn...20 min vertraging. Camping a en de tent worden ontruimt, advies is om op je hurken te gaan zitten  :o
Door tt-tjes
Wij hebben canmiddag ook flink onweer en regen gehad, het werd aardedonker.

nu komt het er ook al weer aan. Honden zijn weer in alle staten.
Door kira
Hem zo te zien weer geen drup. Het is hier al die dagen al droog nog geen druppel gehad.
Door eelke
[quote="nova"]
Senta trilt als een espenblad  :-\ :-\
[/quote]

Nou ik ook plaatsvervangend! Het is gewoon donker daar bij jullie! Sterkte!  :o
Door Lil
[quote="nova"]
Senta trilt als een espenblad  :-\ :-\
[/quote]

Boris ligt onder de bank... Vraag me niet hoe dat kan/ lukt.

Gelukkig is Jones heel rustig.
Door Mandarijn
Zometeen op L1-tv in Limburg om half negen een extra nieuwsuitzending over het weer en Pinkpop. Het rommelt hier in Midden-Limburg hevig. Maar er valt gelukkig alleen water uit de lucht, terwijl het zwart is buiten.
Door Mieke L.
Sterkte jongens hou je taai! hoop dat het snel weg is dat kl. weer!! Hier (Almere) is het gelukkig rustig, heel benauwd heb net met de hondjes heerlijk door de regen gelopen, nu is het weer droog en benauwd. Vind die storm en onweer toestanden niet lekker!
Door Martine-Tom
Hier hebben we regen gehad en nu is het echt heeeeeeeel drukkend en begint donker te worden...
Las op FB idd iets over verwachtte tornado's oid...geloofde er niet veel van maar als ik het zo lees in limboland...
Sterkte daar!
Door eelke
[quote="Martine-Tom"]
Hier hebben we regen gehad en nu is het echt heeeeeeeel drukkend en begint donker te worden...
Las op FB idd iets over verwachtte tornado's oid...geloofde er niet veel van maar als ik het zo lees in limboland...
Sterkte daar!
[/quote]

Er komt nog iets nieuws onze kant op over een paar uurtjes...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door