Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kom er nu gewoon achter dat Pinkpop live op tv is. Leuke band nu bezig!

Zal Kim ff pb'en, kan ze toch Metallica nog zien als ze niet door de bliksem getroffen worden.
Door *Natasja*
Ik heb even gezocht, 29 mm is hier gevallen, is toch niet mis. We zullen wel vast geslapen hebben  :biggrin2:

Afbeelding
Door Jeff
[quote="eelke"]
Hee inderdaad! Hoe komt die daar?  :o
[/quote]

Hè? Dat heb ik niet gedaan. We zijn zeker gehackt door Piet Paulusma.  :whistling:
Door eelke
[quote="Jeff"]
Hè? Dat heb ik niet gedaan. We zijn zeker gehackt door Piet Paulusma.  :whistling:
[/quote]

Jeeej leest die hier ook al mee?!  :o BP is echt beroemd!

Natasha, die 35 en 42 zijn dan volgens mij Lepelstraat en Halsteren. Kwam zelfs vanmiddag op de radio, zijn niet echt plaatsen die je vaak op de radio hoort. Maar ik zit er ook niet ver vanaf en heb echt niet door gehad dat het zo slecht was, hoorde alleen de onweer.
Door Lil
Het was leuk jullie gekend te hebben. Ga voor het eerst in mijn leven de stroom uitzetten... Lijkt wel een Tornado...
Door nova
Hier is  nog niks gevallen, maar ik hou m  hart vast. Ik was op visite, en net binnen. ben maar weer omgedraaid, leek me beter
Door Kim_S
[quote="*Natasja*"]
Ik heb even gezocht, 29 mm is hier gevallen, is toch niet mis. We zullen wel vast geslapen hebben  :biggrin2:

Afbeelding
[/quote]

Hier (nou ja, aan de Nederlandse kant van hier  :biggrin2:) ook 0  ::)
Dasheulniewaar  :P

Sterkte voor Limburg!!!
Door Kaio
Ben er trouwens opgegroeid, men kent landgraaf maar van een ding :-P
Door K&D
Als buienradar de staatsloterij zou zijn, dan zouden wij straks vet in de prijzen moeten vallen... :P
Half miljoentje minimaal. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door