Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
eelke schreef: Heb vandaag die buikband strakker gedaan, en dan net achter zijn ribben langs. Dan blijft ie ook beter liggen :)

Oh ja, dat gaat wel, maar water wat er af drupt geeft zo'n zooi he. Dus met een plantenspuit kan ik hem gewoon nat maken terwijl Gijs in de kamer staat met t ding aan, en dan wordt er verder niks nat. Toch wel handig!
Dapper! No wat dat die jas in mijn woonkamer komt ;-)
Door eelke
Lil schreef: Dapper! No wat dat die jas in mijn woonkamer komt ;-)
Dat wat er uit die jas gedruipt komt staat in schril contrast met wat er uit Gijs zelf gedrupt komt :P
Door Lil
eelke schreef: Dat wat er uit die jas gedruipt komt staat in schril contrast met wat er uit Gijs zelf gedrupt komt :P
Noteert: let bij aanschaf op dat hond niet te erg kwijlt.

Hier stromen er hele glazen water uit. Wringen vind ik lastig bij dat ding.
Door eelke
Lil schreef: Noteert: let bij aanschaf op dat hond niet te erg kwijlt.

Hier stromen er hele glazen water uit. Wringen vind ik lastig bij dat ding.
Juist, maar met de plantenspuit dus niet! Als ie echt zeiknat moet laat ik m eerst een uurtje buiten uitdruppen.
Door eelke
tt-tjes schreef: Zit die hurtta niet tussen de voorpoten door? Want dat zoek ik eigenlijk.
Jawel, maar daar is ie hier te klein voor, dan trekt het naar voor. Je kan het er afritsen. (kwam meteen een bp foto tegen)
Afbeelding
Door Daantje
tt-tjes schreef: Zit die hurtta niet tussen de voorpoten door? Want dat zoek ik eigenlijk.
Voor grote rassen is die buikflap niet handig vind ik ,maar voor kleine zou die fijn moeten zijn
Afbeelding
Door Daantje
eelke schreef: Jawel, maar daar is ie hier te klein voor, dan trekt het naar voor. Je kan het er afritsen. (kwam meteen een bp foto tegen)
Afbeelding
Whaaa,da's Pike volgens mij  8)
Door Daantje
eelke schreef: Toen ik een google'de op rubberen bezem action kwam ik de beren van Saskia tegen :P
:biggrin2: :biggrin2:
Even off-topic.Heb laatst weer een rubeeren bezem gescoord bij de Welkoop/Boerenbond.Met telescoopsteel  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door