Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
Lil schreef: De halsband en ligmat van qua cool keeper vind ik niet fijn. Zwaar, de honden vinden het niet prettig en heb er ook de  schimmel in gehad.
Dat is ook mijn ervaring.
Als je iets aanschaft dan zou ik kiezen voor een product waarbij de hond een keuze heeft: een halsband kan een hond bijv niet zelf om- of afdoen. Hij kan er echter wel voor kiezen om op een coolmat oid te gaan liggen, en er weer af op het moment dat hij daar behoefte aan heeft. Idem voor bijv een doek uit de vriezer etc.
Door Lil
Michelle Vrolijk schreef: Dat is ook mijn ervaring.
Als je iets aanschaft dan zou ik kiezen voor een product waarbij de hond een keuze heeft: een halsband kan een hond bijv niet zelf om- of afdoen. Hij kan er echter wel voor kiezen om op een coolmat oid te gaan liggen, en er weer af op het moment dat hij daar behoefte aan heeft. Idem voor bijv een doek uit de vriezer etc.
Wandelt een beetje moeilijk met een koelmat of een doek uit de vriezer.  ;)
Mijn ervaring is dat ze er ook absoluut niet op willen liggen.

De jassen vinden ze echt geweldig. Aantrekken doen ze vanzelf. Uittrekken kan nog wel eens tot protest leiden: grrrrrrr ik wil die koeljas...... grrrrr MIJN koeljas, afblijven..... grrrrr je mag mijn koeljas niet afpakken. Dus denk dat Boris zijn koeljas erg fijn vindt.  ;D Niet dat hij altijd gromt als ik hem uit wil doen hoor. Maar dat heeft hij wel eens gedaan. Nu snapt hij dat je het erg koud krijgt als je die jas aanlaat in een ruimte met flinke airco. En kou vindt hij net zo min leuk als warmte, dus nu is het kom jas uit en dan doet hij dat braaf en krijgt hij een koekje.
Door eelke
Michelle Vrolijk schreef: Dat is ook mijn ervaring.
Werkt hier niet. Gijs is onrustig als hij het te warm heeft, en blijft dan 'zoeken' naar kou. Na 3 seconden op een koelmat heb je het natuurlijk nog niet koud, dus zoekt hij weer een andere plekje en door al dat heen en weer geloop krijgt ie het natuurlijk weer warmer.

De koeljas is een koele laag om zijn lijf heen dus dan is ie na een paar minuten onrust wel genoeg gekoeld om te gaan liggen. Of nog beter, als hij hem tijdens de activiteit aan heeft warmt hij niet zo ver op dat hij tot het punt van onrust komt.
Door Lil
Kaio schreef: Zo'n koelmat is echt doodeng hoor! Aldus de beren. Jas is prima.
Tot nu toe ging de terriër er niet op, beide Belgen niet, de labrador niet, de Cocker niet en Jones ook niet. Wel handig om op het dak van de auto te leggen. Wordt die niet zo warm.
Door hamada
Heee, wat goed. Dank voor de link. Wij zijn erg tevreden over de hurtta ook voor Joy. Maar Joy is een cavalier met forse syringoklachten en in de auto op vakantie naar Zweden heeft ze een hekel aan gedoe aan haar lijf. dan zou deze net iets fijner zitten dan de lange versie die ze met wandelen aan heeft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door