Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Lia*
Zonet een 10 druppeltjes op de vierkante meter. De bui is langs getrokken. En de zon laat zich nu zien (vanmorgen niet) 27.9 graden
Door bedaan
Dieber en ik liggen veilig in het souterrain in bed, volgens Dieber de enige veilige plek bij onweer. Gelukkig ligt ze nu naast me ipv op mijn hoofd zoals vannacht. En 27 kilo hond op je hoofd slaapt niet lekker.
Door Kaio
Die vlek onweer die we net hebben gehad, die nu naar apeldoorn trekt is slechts een voorproefje?

http://www.nu.nl/binnenland/3797676/knm ... ncies.html
:biggrin2: jaja we zullen zien. Neem Mats vannacht maar meteen mee hoef ik er snachts niet uit voor hem
bedaan schreef: Dieber en ik liggen veilig in het souterrain in bed, volgens Dieber de enige veilige plek bij onweer. Gelukkig ligt ze nu naast me ipv op mijn hoofd zoals vannacht. En 27 kilo hond op je hoofd slaapt niet lekker.
:biggrin2:
Moet je vooral jiet tegen een hond van 60 kilo zeggen dan, kom maar hier liggen, plop bovenop je borst in bed  ::) ;D (was gelukkig bij de baas)
Door Martine-Tom
Ik ben net even naar de braderie geweest...jeetje daar fikte je echt weg. Tom had zijn tong op zijn enkels hangen. Op de terugweg een ijsje gehaald en de dame had zoveel medelijden met Tom dat hij een bakje softijs kreeg...nouja voor deze ene keer dan, Tom was er zielsgelukkig mee in elk geval  ;D
Door Laura2004
Net het weerbericht: dit weekend rond de 40 ºC
En ik mag het hele weekend werken, vandaag heb ik al flink gezweet op het werk.
Hier hebben de honden alleen buiten last van de warmte, tijdens de wandelingen, in huis liggen ze gewoon nog op de bank en als het aan Ziggy lag zou ze de hele dag op het balkon liggen bakken, dat vindt ze heerlijk. Spanje zou vreselijk zijn voor een beer..
Door koekje
Het is hier ook best warm. Binnen nu 27,8. Buiten wel iets koeler.
Vannacht een plakbaby tegen me aangeplakt gehad, want ze had het warm.
Door Angelique
Kim_S schreef: Hier nu onweer. Lekker even wat verkoeling  :biggrin2:
Zo te zien krijg jij de volle lading van wat hier net voor het durp is afgebogen  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Zo te zien krijg jij de volle lading van wat hier net voor het durp is afgebogen  :biggrin2:
Heppie niks gehad daar dan?
Hier flink wat regen en wat onweers-gerommel. Maar nog niet echt "volle lading" wat mij betreft  :P
Door Kaio
Hier is het inmiddels ook na het onweer weer flink heet, gaat best snel
Door Angelique
Kim_S schreef: Heppie niks gehad daar dan?
Hier flink wat regen en wat onweers-gerommel. Maar nog niet echt "volle lading" wat mij betreft  :P
Een paar druppen en wat gerommel in de verte (richting Duitsland  :biggrin2:)  Grote bui zou hier rond 4en arriveren en ik kijk net nog even en zie dat die net afgebogen is. Het wordt hier alweer lichter.
Door Lizzy
Het zou hier ook weather from hell worden. Volgens mij knapt het echter al weer op :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door