Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Zware nacht gehad, onweer he, dus maci sloopt eerst zowat de deur, ligt vervolgens op onze slaapkamer, hijg hijg en ergens in de nacht laat die zo'n boer in mijn gezicht dat ik me toch ff moest opdraaien, gatver. Honden.....  :nono2:  :biggrin2:
Vannacht wordt weer zo'n nachtje denk ik ....
Maar goed om 6 uur opgestaan om ze te laten zwemmen.....19,9 graden gaf het weerstation al aan. Wordt vanmiddag weer voor pampus liggen, ff hijgen en dan weer een half metertje opschuiven. Over opa's buik heb ik gisteren nog de tondeuse overheen gehaald, die heeft zo veel wol erin zitten, dus hopelijk scheelt dat wat.
Door -Saskia-
:-* Sterkte voor de beren. Het is afzien voor ze. Ik hoop dat een kale koele buik Kaio wat helpt.

Gisteren mezelf geschockeerd door tegen Marije te mijmeren dat het oké is dat Dompie er niet meer is. Hoe dubbel. Maar met dit weer meen ik dat wel. Het is goed dat Dompie er niet meer is, in de hitte.  :'(

Wodka trekt het oké. Die ligt vaker op de kale vloer dan op kussens, bank of biabed, maar daarmee doet ze het prima in de warmte.
Door eelke
Ja het is geen beren weer.....Gijs heeft de keuken ondergepoept...  :-\

Hier noodweer gehad. Geloof dat wij geen schade hebben, maar bij mijn zusje zijn is de party tent ingestort door de regen, het schuurtje is onder gelopen en de wc overgelopen.
Er schijnt in de buurt een complete bouwmarkt te zijn ingestort, en overal straten blank enzo.

En het echte moet nog komen  :nerves:
Door Martine-Tom
Zoooo wat een nacht zeg  :o
Het onweer leek op een gegeven moment wel boven het huis te hangen. Iedere keer als ik net wegdommelde kwam er weer een klap  :P
Hier is niemand bang gelukkig maar irritant is het wel. De laatste klap was zo hard dat het leek of het inhet huis insloeg (al vaker gebeurd) maar was zo moe, ff licht aan gedaan....dat deed het nog, dus doet de vriezer het ook nog en met dat besef eindelijk in slaap gevallen  ;D
Door **Marjolijn**
Ik vind het heerlijk weer die hitte. Gelukkig hebben de honden ook niet zo veel last en liggen de hele dag gewoon lekker te slapen of spelen in het badje.
'S avonds een lange wandeling vinden ze prima.

Voor degene die het zwaar hebben, sterkte, ik geniet nog even lekker verder.
Door monster
Lodi heeft de ventilator ontdekt. Dribbel moet er niets van hebben, maar Lodi ligt er prinsheerlijk voor. Nadat hij vanmorgen de aardbeienstruiken weer had geplunderd. Er hingnog een stuk plant uit zijn bek.
Door - pien -
monster schreef: Lodi heeft de ventilator ontdekt. Dribbel moet er niets van hebben, maar Lodi ligt er prinsheerlijk voor. Nadat hij vanmorgen de aardbeienstruiken weer had geplunderd. Er hingnog een stuk plant uit zijn bek.
Ik heb beeld  ;D ;D ;D

Ik schrok, het kon vandaag 27C worden maar we wonen aan de kust, wordt een graadje of 20, is goed te doen...wel met zonnescherm, parasol en hier en daar wat open voor de frisse lucht...ik kan niet wachten tot het avond is  8)
Jammer dat dan vaak de wind weg is dus nóg geen verfrissing  >:(
Ik heb een badje (zo'n schelp, had ik gekocht voor Paco maar die vond er niks an) en die gaan we vandaag vullen voor Joep, kijken wat ie er van vindt !
Door smulpaap
Onze bejaarde maakt het gelukkig goed .
Vanmorgen wezen wandelen in een schaduwrijk park . Lekker rustig aan gedaan
En gelukkig waren er vele eigenaren die het ook rustig aan deden met hun honden
Het was vele honden aan te zien dat ze het warm hadden
Door hannabelgje
Hier al tegen de 3o°. Ik ga vanmiddag naar mijn vriendin en zou Zoë meenemen, maar ik ga haar toch maar thuislaten. Het is veel te warm voor haar in de auto en ze kent de vriend van mijn vriendin niet goed en dat zal zeker stress opleveren. Als ze het al zo warm heeft ga ik haar dat maar niet aandoen. Ze is goed uitgelaten en gaat toch heel de middag liggen slapen denk ik. Zorg ik gewoon dat ik op tijd weer terug ben.
Door TMG1961
Het is hier gewoon warm, heel warm. Noppie ligt in de schaduw en Pixie vindt dat ze niet bruin genoeg is en ligt te zonnen. Ik blijf fijn binnen zitten, is stukje koeler dan buiten
Door Kaio
Zo weer onweer. Maci krijgt wel zijn portie zo. Gelukkig niet pal boven ons. Kwamen net thuis van de ikea had ik niet verwacht hadden vanmorgen nog gezwommen met stralend zonnetje .
Door K&D
De buienradar belooft dat het langs ons heen trekt vanmiddag. Apeldoorn zo ongeveer krijgt de volle laag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door