Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
Maxi's 3-tal schreef: Heel veel plezier Edith en geniet er, ondanks je knie toch maar fijn van. :-*

Enne, zal iets van Oostenrijk of Zwitserland zijn?
Oostenrijk en het is heerlijk! Zeker omdat het tot donderdag nog niet bekend was of we wel zouden gaan.
De honden genieten op en top en dan geniet ik daar weer van  :)
Door Kaela
Ondanks de warmte is meneer K toch op de vliering begonnen met opruimen en uitzoeken. Ik kan denk ik wel 6 keer naar de stort gaan rijden  :o

Wel leuk, we kwamen allemaal herinneringen tegen. Foto's van ons eerste reisje samen, de opblaaskrokodil die meneer K gekocht had omdat ik steeds zei: "Ik wil, ik wil, ik wil een krokodil!" En ik kreeg een krokodil, hij heeft een jaar op ons balkonnetje bovenop de waslijnen gelegen  :biggrin2:

In principe is het nu een kwestie van alles naar de stort brengen en zorgen voor iets op de vloer. Goedkope laminaat of zeil. Puur dat we pies en kots op kunnen ruimen en schoon kunnen maken. En dan kunnen we een gat maken van de kattenkamer naar zolder en kunnen ze er 24/7 heen. Wordt hun leefoppervlakte verdubbeld en ik ga er ook wat lekkere ligplekjes maken en wat te spelen neerleggen. Later dit jaar gaan we dan isoleren, daar moeten we ons nog even goed in verdiepen.
Door Nynke
misschien de warmte Theo??

OT: Vanmorgen samen met manlief een paar kasten boven opgeruimd en we blijken ongeveer 15 flessen shampoo en doucheschuim in voorraad te hebben  :P :P 

Nu is het warm en zit manlief in de zon  :uglystupid2: en ik binnen met de gordijnen dicht.
Door Kaela
TMG1961 schreef: Noppie eet echt slecht de laatste 2 dagen, heeft vanochtend 50 gram gegeten en vanavond ook 50 gram, normale dagportie is 250 gram. Ook weer eens geen bot :(
Is 250 gram niet gewoon veel en veel te veel voor hem? Onze katten krijgen dan extreem weinig met hun 80 gram, maar ik vind 250 gram wel heel veel en als hij zo regelmatig niet eten wil, vindt Noppie dat kennelijk ook.
Hier eet Wasabi ook al een poos slecht. Geef hem een hele kip en hij vreet de hele dag en zijn gewone barf laat meneer staan. Vooral zijn vleesbot. Zolang hij verder normaal doet en niet afvalt maak ik me er niet zo'n zorgen om.
Ot Zoë nog even laten snorkelen in de beek en nu zijn we bij mijn pa en ma. Het is papadag hier vandaag. Bij gebrek aan inspiratie heb ik hem een tegoedbon gegeven voor 5 fietstochtjes.
Vanavond gaat de bbq nog een keer aan voor de restjes van gisteren.
TMG1961 schreef: Noppie eet echt slecht de laatste 2 dagen, heeft vanochtend 50 gram gegeten en vanavond ook 50 gram, normale dagportie is 250 gram. Ook weer eens geen bot :(
Is de hoeveelheid niet te hoog voor Noppie Theo?
En ja, ik leef met je mee hoor, het is gewoon heel vervelend en drijft je tot wanhoop, Charlie eet sinds hij hier weer is ook amper en dat terwijl hij al te mager was toen hij kwam. Enige wat hij zelf eet is rundvlees en tja, dat is toch niet genoeg.
Door rosmin

hier eten de katzels  80 gram per dag en daar hebben ze genoeg aan
nou moet ik zeggen dat Koetje wel bijvangt, maar dan ziet ze er ook zeer gevuld en rondgevreten uit

en wat de regen betreft, Koetje wil graag naar buiten als het regent, kan dan rustig uren in de vensterbank zitten; sja, 't blijft wel een poes...
Door TMG1961
Noppie weegt ruim 6,5 kg en dat weegt ie sinds ik hem heb, ik weeg hem 1 keer in de maand. Ik denk dat het eerder de warmte is dan geen honger hebben door te veel te eten te krijgen. Hij is normaal ook best actief, speelt en rent best veel.
Dat ie minder eet dan normaal is niet het probleem, hij kan wel een paar daagjes vooruit met wat minder, maar maak me meer zorgen over feit dat ie zo moeilijk doet over bot. KVV eet ie al helemaal niet meer, met als uitzondering gemalen haas en de beefmix van Degomeat, die 2 eet ie wel.

Hij is niet super slank maar ook niet dik, erg groot is ie ook niet, maar hij is gebouwd als een klein tankje en van achter lijkt ie op een niet geholpen kater
Door TMG1961
Ik moet even tot rust komen. En ten minste tot 1000 tellen anders gebeuren er hier ongelukken. Zelfs de buren vroegen me net wat er met Noppie aan de hand was..nou meneer wil naar buiten en schreeuwt zo hard dat zelfs de buren er last van hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door