Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Hier (bij de kust) is het zonnig...en 22C. Beter dan gister  :D

Vannacht lekkere onweersklappen gehoord  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door - pien - op zo 08 jun 2014, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
Hmmm...klaagtopic..ik doe graag even mee..

Gisteren warm..Temperatuur ; te warm maar voor 1 dagje vind ik wel doen..Ik was blij dat het geregend had..Koelt het ten minste beetje af..

Vandaag ; het is wel warm maar dat regent het hier, dan is het weer droog..En door vochtigheid is het ook wat drukkend en benauwd..

Morgen een dagje op pad met hond ; wedstrijd met Jeppe: ik twijfel wat ik voor kleding aan ga doen..ben bang dat ik van alles moet meenemen omdat er ook nog kans is op regen.
Door rosmin
hier in het noordoosten van het land benauwd weer  :(
gelukkig is de zon weg
Door Pauline
In het oosten weer zonnig en droog na een korte regenbui, temperatuur geen idee, maar wel warm. Morgen wordt er hier 32 graden voorspeld.  :-X
Door smulpaap
Wij hebben net samen nog een stuk polder gelopen ..... warm hoor
De soos ligt binnen languit op de plavuizen vloer
Door EliScooby
Hier in een uur tijd van 25 naar 29, morgen met die papa de rest van het zonnedoek ophangen en aan de vloer opspannen. Vanmiddag eerst de 10 kilo eendenkarkas malen die nu nog in de douche ligt.
Door Laura2004
Hier is het warm. Het was de afgelopen dagen extreem vochtig,  benauwd en onaangenaam,  vandaag was het iets aangenamer.  Het blijft hier goed warm tot oktober/november. 
Grappig een topic over het weer. Mijn vader belt mij bijna dagelijks om te praten over het weer, zijn eerste vraag is altijd: hoe is het weer daar bij jullie?
Laatst gewijzigd door Laura2004 op zo 08 jun 2014, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
Hier was het best heerlijk te noemen, denk hooguit een graadje of 22 of 23. Ook nog regen gehad (je werd er niet nat van maar het was wel regen) Thuigekomen was het heerlijk afgekoeld zijn we heerlijk wezen wandelen (denk dat het toen zo'n 19*C was)
Door Urs
Pauline schreef: In het oosten weer zonnig en droog na een korte regenbui, temperatuur geen idee, maar wel warm. Morgen wordt er hier 32 graden voorspeld.  :-X
Ja kijk ik echt naar uit... Not  :biggrin2: pfff

Hoeft nu echt niet zo warm. We gaan maar niks doen morgen.
Door koekje
Urs schreef: Ja kijk ik echt naar uit... Not  :biggrin2: pfff

Hoeft nu echt niet zo warm. We gaan maar niks doen morgen.
Lekker hè, zo'n extra interne kachel  :biggrin2:
Door Lil
Wakker, want het onweert. Lekker alles open om af te koelen en ruzie met Boris ( die niet in paniek de tuin in mag vluchten van mij )
Door Nynke
Vannacht heeft het heerlijk geregend  :wiggle: :wiggle: :wiggle:  nu begint het warm te worden, eerst maar even met de wolven op stap  :P
Door Urs
Heb de luiken voor de ramen dicht gedaan, hopelijk blijft t dan wat koeler in huis.
Door kiara
Hier ( Hoofddorp) begint het al aardig op te warmen er staat gelukkig wel wat wind
Zo maar even gauw de hondjes uitlaten en dan gaan we heerlijk varen  :biggrin2:
Vanavond grote ronde dan is het lekker koel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door