Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
[quote="Kim_S"]
Ik zal als wij er zijn aan een native Zwød vragen hoe je het precies uitspreekt.
Nou maar hopen dat ik het kan onthouden  ::)
[/quote]

Tuurlijk wel! Ben benieuwd, neem je het op op band?
Door zhiva
eelke schreef: Nou, een Moose is anders nog geen Elk!
nee, das ook wel weer waar  :-\  Mogen we jou ook onder de chocolade kliederen  ::) Maken we gewoon een chocoelk!
Door Kim_S
zhiva schreef: nee, das ook wel weer waar  :-\  Mogen we jou ook onder de chocolade kliederen  ::) Maken we gewoon een chocoelk!
Moose mooose!  :biggrin2:
You pour die chocolate, oooooon the moose!
Door TMG1961
De tuin heeft ook weer z'n portie regen gehad. Net onweer en flink wat regen hier. Zou over half uurtje weer droog zijn.
Heb voor vandaag mijn portie werk weer af, vogels verzorgd, kooien verschoont, Pixie uitgelaten, Pixie en Noppie eten gegeven, was afgehaald, nieuwe lading opgehangen, woonkamer en keuken gedweild en een doekje door wc gehaald. Ben nu helemaal op en moet eerst dagje de accu weer opladen.

Noppie tikt echt niet zuiver, staat ie bij de achterdeur te miauwen dat ie eruit wil terwijl het onweert en keihard regent. Doe ik deur open gaat ie gewoon in de regen zitten die kat is  :uglystupid2:
Door K&D
TMG1961 schreef: Noppie tikt echt niet zuiver, staat ie bij de achterdeur te miauwen dat ie eruit wil terwijl het onweert en keihard regent. Doe ik deur open gaat ie gewoon in de regen zitten die kat is  :uglystupid2:
Noppie zit in een verkeerd lichaam... Het uiterlijk is bedrieglijk, vooral niet proberen er een kat van te maken ... Dan gaat het alarm aan. :P 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door