Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ze zijn vanmiddag dus naar de dierenarts geweest en weer naar huis gegaan nadat ze Sarah heel veel pijnstilling hebben gegeven,  ze kon nog steeds niet lopen. En net bellen ze me om te zeggen dat ze haar toch hebben moeten laten inslapen.  Ze begon het uit te gillen vd pijn
Dus eigenlijk is ze te laat ingeslapen,  ik vind het zo zielig dat ze toch heeft moeten lijden op het laatst.  Ik had er al mijn twijfels bij dat ze toch weer naar huis ging..
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 06 jun 2014, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Laura2004 schreef: Ze zijn vanmiddag dus naar de dierenarts geweest en weer naar huis gegaan nadat ze Sarah heel veel pijnstilling hebben gegeven,  ze kon nog steeds niet lopen. En net bellen ze me om te zeggen dat ze haar hebben in laten slapen.  Ze begon het uit te gillen vd pijnAfbeelding
Dus eigenlijk is ze te laat ingeslapen,  ik vind het zo zielig dat ze toch heeft moeten lijden op het laatst.  Ik had er al mijn twijfels bij dat ze toch weer naar huis ging..
Ahhh...  :bigarmhug:

Sterkte, heel lastig zo met zo'n afstand...
Laura2004 schreef: Net mijn vader aan de telefoon,  Sarah hun (onze) hond heeft zich ondergepoept en kan niet meer opstaan.  Hij denkt dat ze haar vandaag in moeten laten slapenAfbeelding ze is vorige maand 16 jaar geworden en het gaat sinds afgelopen week niet zo lekker meer. Mijn vader klonk zo verdrietig en mijn moeder heb ik nog niet gesproken,  maar die zal er stuk van zijn. Sarah is echt haar hondje, de enige persoon waar ze echt gek op is, is mijn moeder. De rest tolereert ze. Ik ben er verdrietig van, het is onze eerste hond, ze kwam bij ons toen ik 15 jaar was. En ik vind het zo verdrietig voor mijn ouders, mijn vader moest huilen toen hij ophingAfbeelding
Wat een verdrietig bericht  :'(
Veel sterkte  :-*
Door koekje
Laura2004 schreef: Ze zijn vanmiddag dus naar de dierenarts geweest en weer naar huis gegaan nadat ze Sarah heel veel pijnstilling hebben gegeven,  ze kon nog steeds niet lopen. En net bellen ze me om te zeggen dat ze haar toch hebben moeten laten inslapen.  Ze begon het uit te gillen vd pijnAfbeelding
Ah  :'(

Het zal straks wel raar zijn, als je de eerst volgende keer weer bij je ouders bent.
Ik had dat ook met Poet. Het was ineens heel kaal bij moeders in huis.
Door Kim_S
Sterkte Laura!  :-*

OT: ik kom er net achter dat ik nog een code voor een gratis treinkaartje heb. Geldig tot en met zondag  ::)
Hele tijd geleden gekocht bij Appie.

Dat gaat em toch niet worden denk ik met 2 kindjes en zonder auto om op het station te komen  :-X
koekje schreef: Ah  :'(

Het zal straks wel raar zijn, als je de eerst volgende keer weer bij je ouders bent.
Ik had dat ook met Poet. Het was ineens heel kaal bij moeders in huis.
Ja, ik had gehoopt haar nog even te kunnen zien eind vd maand, want dan ben ik een week bij mijn ouders. Maar helaas heeft ze dat niet gered. Heel raar dat Sarah er niet meer zal zijn ja...
Door koekje
Kim_S schreef: OT: ik kom er net achter dat ik nog een code voor een gratis treinkaartje heb. Geldig tot en met zondag  ::)
Hele tijd geleden gekocht bij Appie.

Dat gaat em toch niet worden denk ik met 2 kindjes en zonder auto om op het station te komen  :-X
Volgens mij mogen kleine kinders gratis mee.
Kom je naar hier, gaan we samen naar de Action. En daarna naar de C1000, mag jij met het karretje rijden.
Door Kim_S
koekje schreef: Volgens mij mogen kleine kinders gratis mee.
Kom je naar hier, gaan we samen naar de Action. En daarna naar de C1000, mag jij met het karretje rijden.
Oeh verleidelijk, rundergehakt is in de aanbieding bij de C1000  :biggrin2:
Maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik van de middle of niks naar het station kom met 2 kiddies  :-\
Met auto is het 40 minuten naar het dichtstbijzijnde station, zonder auto iets langer  ::)
Door Kaela
Sterkte Laura  :bigarmhug:

OT: vroeg mijn bedje uit om naar mijn ouders te gaan, paps is jarig. Vanwege de hitte mochten ze kiezen: van smorgens vroeg tot savonds laat, of ik kom niet  :biggrin2:. Gelukkig zagen ze het wel zitten om mij de hele dag over de vloer te hebben. Ze lijken gelukkig ook beide weer wat opgeknapt, maar ik zal blij zijn als ik dat met eigen ogen aanschouwen kan. Twee jaar geleden lag papa nu op de IC met ongeveer 100 slangetjes en pompen en piepjes enz, dus ik schiet nog steeds best flink in de paniek als hij iets heeft.
Meneer K en Oscar blijven thuis. Om heel eerlijk te zijn was de kennelhoest daar wel een fijn excuus voor, want meneer K kan met zijn hooikoorts totaal niet over de warmte en kan maar beter thuis blijven. En mijn ouders snapten wel dat het een ietsje pietsje te warm wordt om Oscar alleen in de auto te laten vandaag.
Door TMG1961
Sterkte Laura

Het is warm hier, we zitten tegen de 29 graden aan te hikken en dat om 12 uur, de 30 halen we vandaag met gemak. Persoonlijk vind ik het te warm, van mij mag het stoppen bij 23 graden.
Door EliScooby
Kim_S schreef: Oeh verleidelijk, rundergehakt is in de aanbieding bij de C1000  :biggrin2:
Maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik van de middle of niks naar het station kom met 2 kiddies  :-\
Met auto is het 40 minuten naar het dichtstbijzijnde station, zonder auto iets langer  ::)
Musselkanaal is toch niet zo ver vanuit Doitsland? Heb er gisteren nog veul pizza's van Wagner gebracht, die zijn ook in de aanbieding. Net als ijsjes volgens mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door