Dus eigenlijk is ze te laat ingeslapen, ik vind het zo zielig dat ze toch heeft moeten lijden op het laatst. Ik had er al mijn twijfels bij dat ze toch weer naar huis ging..
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Laura2004 schreef: Ze zijn vanmiddag dus naar de dierenarts geweest en weer naar huis gegaan nadat ze Sarah heel veel pijnstilling hebben gegeven, ze kon nog steeds niet lopen. En net bellen ze me om te zeggen dat ze haar hebben in laten slapen. Ze begon het uit te gillen vd pijnAhhh...
Dus eigenlijk is ze te laat ingeslapen, ik vind het zo zielig dat ze toch heeft moeten lijden op het laatst. Ik had er al mijn twijfels bij dat ze toch weer naar huis ging..
Laura2004 schreef: Net mijn vader aan de telefoon, Sarah hun (onze) hond heeft zich ondergepoept en kan niet meer opstaan. Hij denkt dat ze haar vandaag in moeten laten slapenWat een verdrietig berichtze is vorige maand 16 jaar geworden en het gaat sinds afgelopen week niet zo lekker meer. Mijn vader klonk zo verdrietig en mijn moeder heb ik nog niet gesproken, maar die zal er stuk van zijn. Sarah is echt haar hondje, de enige persoon waar ze echt gek op is, is mijn moeder. De rest tolereert ze. Ik ben er verdrietig van, het is onze eerste hond, ze kwam bij ons toen ik 15 jaar was. En ik vind het zo verdrietig voor mijn ouders, mijn vader moest huilen toen hij ophing
![]()
Laura2004 schreef: Ze zijn vanmiddag dus naar de dierenarts geweest en weer naar huis gegaan nadat ze Sarah heel veel pijnstilling hebben gegeven, ze kon nog steeds niet lopen. En net bellen ze me om te zeggen dat ze haar toch hebben moeten laten inslapen. Ze begon het uit te gillen vd pijnAh
koekje schreef: AhJa, ik had gehoopt haar nog even te kunnen zien eind vd maand, want dan ben ik een week bij mijn ouders. Maar helaas heeft ze dat niet gered. Heel raar dat Sarah er niet meer zal zijn ja...
Het zal straks wel raar zijn, als je de eerst volgende keer weer bij je ouders bent.
Ik had dat ook met Poet. Het was ineens heel kaal bij moeders in huis.
Kim_S schreef: OT: ik kom er net achter dat ik nog een code voor een gratis treinkaartje heb. Geldig tot en met zondagVolgens mij mogen kleine kinders gratis mee.
Hele tijd geleden gekocht bij Appie.
Dat gaat em toch niet worden denk ik met 2 kindjes en zonder auto om op het station te komen![]()
koekje schreef: Volgens mij mogen kleine kinders gratis mee.Oeh verleidelijk, rundergehakt is in de aanbieding bij de C1000
Kom je naar hier, gaan we samen naar de Action. En daarna naar de C1000, mag jij met het karretje rijden.
Kim_S schreef: Oeh verleidelijk, rundergehakt is in de aanbieding bij de C1000Musselkanaal is toch niet zo ver vanuit Doitsland? Heb er gisteren nog veul pizza's van Wagner gebracht, die zijn ook in de aanbieding. Net als ijsjes volgens mij.
Maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik van de middle of niks naar het station kom met 2 kiddies
Met auto is het 40 minuten naar het dichtstbijzijnde station, zonder auto iets langer![]()