Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nou ja, dan heb jij gewoon een super juice me / slim for life plan ;)
Maak je je avond sapje dan niet al van te voren? Dat is dan misschien een idee, als het toch al in de koelkast ligt, is het makkelijker om het dan toch maar op te drinken!

Ik sta redelijk verbaasd over mezelf dat het zo gemakkelijk gaat tot nu toe... dit weekend komen mijn ouders, ben benieuwd of ik het dan ook nog zo fluitend vol hou...
Zo, goedemorgen! Gisteravond gezellig nagebleven na de repetitie, want manlief is vandaag jarig en die moest afsluiten... aangezien hij eigenlijk gisteren al jarig was (foutje bij de burgerlijke stand) en hij 50 wordt, ik de gehuurde abraham meegesleept en daar vast neergezet :biggrin2: heel de avond braaf spa blauw gedronken en de borrelnootjes genegeerd... gelukkig was het sapje van gisterenavond mega vullend ;D
Lekker he, even afwijken van het programma! Heb je het sos filmpje van week 2 al bekeken?  Misschien helpt die je vanavond door!

Ik ga vanavond naar een vriendin die ik al jaren niet meer gezien heb. Ik neem maar aardbeien mee... dan wordt dat meteen mijn honger sos!
Oja de  mineral medicine was wat apart, moest toch ff een paar slokken wennen san de pastinaak en komkommer, maar daarna vond ik hem best lekker.
De diurectic one was best groenig zeg maar.
En nu een anti-oxidant king waarin ik te veel diepvriesbessen in gedaan heb. Resultaat : soort van milkshake ( maar dan zonder melk) best lekker dus  :P
Goed bezig!
<
Drukke dag vandaag... boodschappen doen, tafel buiten moet echt echt echt geschilderd worden, liefst voor mijn ouders morgenavond komen, dus die tussen alle bedrijven door in de grondverf gezet.. nou ja, eerst geschuurd, pffff, pokkewerk zelfs met schuurmachine, lol. Toen nog lotgering ophalen in Hengelo en 3 kratten kwijt zien te raken in mijn vriezer, past net... Om 4 uur dacht ik, oh ja, misschien moet ik mijn thinnies eens gaan maken. Ik had 2 mini meiraapjes (voor dubbele portie) en dat proefde je wel, vond het niet heel vies ofzo, maar was wel aanwezig :)
Nu afwachten of ik nog honger krijg. Ga sowieso die van vanmorgen niet meer maken, veel te veel en veel te vullend en ik vind hem ook niet super lekker...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door