Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Vakantievelingen.nl is een gevaarlijke siteGelukkig niet zo gevaarlijk als vakantieveilingen.nl, maar ook daar geldt, gewoon hand op de knip. Budget bepalen en jezelf eraan houden.![]()
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig niet zo gevaarlijk als vakantieveilingen.nl, maar ook daar geldt, gewoon hand op de knip. Budget bepalen en jezelf eraan houden.
Angelique schreef: Vannacht om half drie een marter verjaagd die op het dak zat te hakken en te zagen. Zo te zien heeft die wel wat nesten leeggeroofd. De kippen vond die blijkbaar te groot ofzo.Fijn dat de kippen er nog zijn.
Martine-Tom schreef: Vakantievelingen.nl is een gevaarlijke site![]()
pienke schreef:Valt opzich mee hoor, vaak zijn de bonnen 3 maanden geldig, en bij hotels moet je meestal daar eten. Echt kleine lettertjes ben ik nog niet tegen gekomen, alle voorwaardes staan vrij duidelijk bij de aanbieding vermeld.![]()
M'n dochter heeft voor haar tante een leuk kadootje gevonden op vakantieveilingen.nl (3 daagjes weg voor weinig) maar wie kan er wat meer over zeggen?
Zijn er veel uitzonderingen, 'kleine lettertjes' ..... waar moet ik op letten ? ? ?
eelke schreef: Net t belletje gehad dat over een kwartiertje de chauffeur er is om voor 23 mensen bbq eten en spullen te komen brengen.Vast minder dan een vleesritje
Ben benieuwd hoe veel het is![]()
Mini's 3-tal schreef: Vast minder dan een vleesritjeJa, ik denk dat er morgen meer vlees gebracht wordt![]()
Martine-Tom schreef: Valt opzich mee hoor, vaak zijn de bonnen 3 maanden geldig, en bij hotels moet je meestal daar eten. Echt kleine lettertjes ben ik nog niet tegen gekomen, alle voorwaardes staan vrij duidelijk bij de aanbieding vermeld.O, dat klinkt best goed
Wel kost het nog 5 euro extra administratiekosten.
Via de agenda kan je ook zien of de dagen die je wil beschikbaar zijn, na betalen met IDeal krijg je gelijk je bonnen en kan je gelijk boeken.
De site zelf is in mijn ervaring erg betrouwbaar in elk geval.