Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Kim_S schreef: Meneer houdt niet van voetbal?  :biggrin2:
Gelukkig niet!

Mieke L. schreef: ik ook niet, ik zocht op tepelkwasten  ::)
;D ;D
Door Kim_S
smulpaap schreef: Nou de tang dan ook maar hier  :biggrin2:

Afbeelding
De mascotte is gearriveerd!

:smitten: :smitten: :smitten:
Door Fenixjuh
Jeuj!! Foto's terug (stonden nog op oude computer), dees is van 2 jaar terug :smitten:

Afbeelding

Afbeelding

Van de week ff naar het kruidvat, maar zo schattig als toen wordt het nooit meer  :'(
Door bloemetje
Hoe leuk hij voetbal ook vind als ik met tepelkwasten kom gaat t wk uit :biggrin2:.
Maar ja ik ben als jij Mieke, ik laat me ook altijd wel meeslepen en met vier manspersonen staat t toch wel aan. En we hebben plannen om bambi ergens mee te plagen dit wk  :biggrin2: dat zien jullie nog wel.
Door inge58
Mwah ik kijk wel als het spannend wordt. Mijn lief geeft er helemaal niks om,dus hier worden alleen maar wedstrijden gekeken als het er echt om gaat spannen.
Door charmed
Ik ga altijd wandelen als ze moeten voetballen, dan is het lekker rustig op straat en in het bos :)

ik hou dus totaal niet van voetbal, er zit altijd zoveel geweld omheen, vooral die dronken mensen na de wedstrijd die nog over straat naar huis moeten vind ik griezelig.
Door dinky89
Tja, ik vind voetbal leuk (heb seizoenskaart dus tijdens seizoen gemiddeld 1 keer in de 2 weken op tribune) maar zo'n WK heeft meer weg van carnaval ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door