Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Mocht je nog een titel zoeken als je door je stapel boeken heen bent. Dan heb ik er nog eentje.  Is wel slecht voor de nachtrust. Ik kon het niet wegleggen. Is trouwens van een nieuwe schrijver en het is echt een boek dat je niet wilt wegleggen. Het is een soort spionage thriller.

Ik ben pelgrim van Terry Hayes
Door Fido
Hier ben ik weer  :biggrin2:
Ik ben geslaagd! Heb er ff lekker de tijd voor genomen  :biggrin2: Ik kwam nog een Karen Rose tegen die ik nog niet had en heb het hele lijstje van hier afgewerkt en de keuze is voorlopig gevallen op Serie Q van Jussi Adler-Olsen deel 1 de vrouw in de kooi  :)

Maar ik ben heel blij met dit topic want in het lijstje waren idd nog een paar leuke boeken die mijn aandacht trokken. Op dit moment heb ik het financiële mee laten tellen omdat de serie Q boeken voor 10 euro waren en de andere waren duurder.

voorlopig 382 en 573 blz om te lezen  :biggrin2:
Door Cindy de Wolf
Fido schreef: Dank je wel voor je aanbod onwijs aardig  :-* maar op één of andere manier wil ik een boek in mijn handen hebben om te lezen. Dat vind ik gewoon het allerfijnste. Ik kan niet wennen aan een boek lezen op reader of tabloid  :-[
;) ;) ;) ik zo af en toe ook...tsja heb net al mijn papieren boeken van Tess weggegeven aan Danielle1980 voor de rommelmarkt voor opbrengst doggies.

Als je je bedenkt brul je maar.
Door dinky89
Bedenk me nu ik eens op de site van de boekhandel aan het sneupen ben dat het de maand van het spannende boek is.
Denk dat ik dus nog maar even een bezoekje moet brengen aan boekhandel van der velde in de guldenstraat in Groningen (voormalig polare, daardoor veel boeken daar 50% korting. Vorige keer 2 boeken + tijdschrift voor nog geen 10 euro waarbij het tijdschrift meer kostte dan de 2 boeken samen :P ). Tevens tip voor de mensen die er in de buurt wonen ;)
Door Fido
Else! schreef: Brrr die is best eng/ luguber bij vlagen ook.
Veel leesplezier!!

Ik hou ook van enge / lugubere boeken maar niet van enge films, gek hè?
Ik ben dol op eng, spannend en luguber  :-[ het houd me wakker  :biggrin2:. Films met geesten vind ik ook leuk, vooral die op waarheid berust, lekker bibberend naar boven en alle lichten aan! die dan ook weer een keer uit moeten  :-X  :biggrin2:

O en er schijnt een nieuwe film te komen van mijn favoriete clown IT  :groupwave2:
Door Eertje
Else! schreef: q serie van jussi adler olsen - zelfde genre en mega spannend  :)
En heb je de mileniumtriologie al gelezen, eerste boek even inkomen maar daarna ook echt mega spannend (een vd gaafste boeken die ik gelezen heb)
Hier nog een Jussi Adler Olsenfan!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door