Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Waar koop je die burgers?Bij de Ap. Maar ik zag ze laat ook bij, even denken.... Oh ja, de natuurvoedingswinkel. Beetje raar want ze zijn niet bio
Angelique schreef: Home made pizza.Hoezo, geen oven nodig?
Deze
http://www.tasteofhome.com/recipes/four ... nach-pizza
Ook geschikt voor lizzen![]()
Lizzy schreef: Bij de Ap. Maar ik zag ze laat ook bij, even denken.... Oh ja, de natuurvoedingswinkel. Beetje raar want ze zijn niet bioWe hebben geen ap
Deze :
Ik heb dan die meest rechtste. Die flappies in het midden zijn niet lekker. De linker burger zit niet-vega-stremsel in dus die eet ik niet.
Martine-Tom schreef: Ik had wat extra eiwit vandaag.Oh gatverdamme
Ovenplaat ingericht, oven op voorverwarmen en niet meer op gelet...plaat erin geschoven, 25 min later...hmm 2 zwarte blobjes erop ???
Bleken er 2 vliegen op de plaat te liggen...lekker crunchy na 25 min op 225 graden 8)![]()
Angelique schreef: We hebben geen apOh! Ik heb ze ook bij de Hoogvliet gezien!![]()
Lizzy schreef: Hoezo, geen oven nodig?![]()
Lizzy schreef: Aha:Coop, die zit hier wel, er is hoop
"Hebben jullie onze nieuwe champignonburgers al geproefd? Ze zijn nu al verkrijgbaar bij DEEN Supermarkten en binnenkort ook bij Hoogvliet supermarkt, Coop Supermarkten, MCD en EMTE".
Nadia schreef: Owkeey die snert was als dinner. Dat was idd auto correct :p
Maar die harrie kierie niet![]()
1 ui 2 tomaten en 2 eieren beetje zout, peper (uit de molen) klein scheutje azijn. 2 sneeën brood.
Tomaat ontvellen. Ui snipperen.
De ui fruiten in olijf olie.
Tomaat in stukjes erbij. Laten sudderen tot deze helemaal zacht en 'pratsj' is.
Peper zout en azijn erbij.
Dan 2 eieren en CONSTANT blijven roeren tot het ei gegaard is. Het mogen geen stukjes/roerei worden.
Als je denkt gatverdamme dit is al eens gegeten is het perfect! Dit op brood. Jummie![]()
Angelique schreef:
Die komt die komtkun je vast receppies verzamelen
![]()