Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
[quote][quote="cj"]
Grrrr, heb alle omaweetraad.com geraadpleegd voor de tuin wb mieren. `heb een heel kleine stadstuin en zeker 40 nesten. Nu maar afwasmiddel ingespoten en zo sproeien. Het is hier dansen op het veen, dus moet weeeeeeer de de tegels recht laten leggen.
Saskia

Ik heb op fb gelezen dat wd 40 helpt door dat in de nesten te spuiten dus heb het gister gedaan en moet zeggen zie vandaag maar heel weinig mieren bezig waar ik behandelt heb :)  want al het andere wat ik ook probeerde werkte echt niet zag door al het ophoog gehaalde zand van de mieren mijn tegels bijna niet meer :(
Door Urs
Hoop kabaal op de boerderij, het gras word ingekuild, plan was om het morgen te doen maar ja er komt regen. Dus nu vanavond het gras in de kuil. Hebben we genoeg voer voor de komende winter voor de dames.
Door Nynke
bloemetje schreef: Jij bent lekker bezig de laatste tijd  :-\ :-*op je blauwe plekken
Dank :-* :-*  Nee Sella, Traumeel is opgegaan bij de kiestoestanden  >:(  Mocht iemand heel graag een foto van mijn blauwe been willen zien dan moet ie even een gil geven  :P :P

OT: In mijn pauze een gruwelijk saaie cursus gevolgd via de pjoeter over de nieuwe boordcomputer, maar wel met certificaat afgesloten  :P Daarna drukke middagrit gehad en thuisgekomen asperges geschild, gekookt en gegeten, waren heerlijk !!  Nu vroeg naar bed zo, ik kon vanochtend niet uit mijn nest komen  :-\ :-\
Door Pauline
Ik heb vanmiddag Eddie voor de 2x keer in 2 dagen afgeleverd kliniek klein rosendael voor een knie-operatie. Gisteren was de autoclaaf kapot en konden we weer terug naar huis.... ::) ::) ::) Vanmiddag om 13 uur waren we er weer en toen mocht hij wel blijven.

Ik ben met J&J naar de IJssel gereden en daar hebben we heerlijk genoten. En om 14 uur stond ik paraat op het Rozendaalse Veld om samen met Connie en een aantal honden te wandelen. Het was zalig! Daarna belde Eddie al dat hij klaar was, even op bezoek en een kopje thee gedronken. Toen naar de Lidl om kip voor de jongens te kopen en dat hebben ze verorberd, wederom aan de Ijssel.

Terug naar Medinova, met mijn tuinstoeltje achter de auto een half uurtje in mijn ebook zitten lezen en daar kwam de verpleging aan met Eddie op krukken.  :biggrin2: Hupsakee in de auto, richting huis en nu ligt alles waar het liggen moet. Helaas voor de jongens moet Eddie op de bank liggen, dus die plaats is bezet.

4-6 weken herstel, zal nog "een gevecht" worden, maar ik schat mijn win kans goed in.  ;D ;D ;D
Angelique schreef: Wat haal je je toch allemaal in je hoofd  :biggrin2:
Dat krijg je als je heel eenzaam en alleen zit he, dan krijg je een levendige fantasie. :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Je hebt voor iedere vinger een afzonderlijk examen afgelegd, neem ik aan? :P
:biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door