Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef: Ik mis de "stoom-uit-de-oren-smiley"
:sofa:
Deze smiley past beter  :'(. Ppfffff, ik ben inmiddels iets gekalmeerd en bijgekomen. Het is pas half drie, heb nog wat van mijn vrije dag over  :-X
Door Kaela
Angelique schreef: Jast naaimachinenaald door vinger....niet fijn  :-X
Oeps  :o

OT: ik heb de positieve flow weer wat terug gevonden. Wat recepten bij elkaar gescharreld en uitgebreid boodschappen gedaan. Ik ga een soort  van koken vandaag, morgen en overmorgen! Enige is dat ik de recepten nog terug moet zoeken, want uiteraard heb ik die niet netjes opgeslagen.

Gisteravond hele leuke workshop gedaan met een mede BPer. Was een leuke aanvulling op waar ik al mee bezig was en het was ook heel gezellig.
Door Ronald
Kaela schreef: Deze smiley past beter  :'(. Ppfffff, ik ben inmiddels iets gekalmeerd en bijgekomen. Het is pas half drie, heb nog wat van mijn vrije dag over  :-X
Zennnnn.... kalmte kan je redden.... en anders heeeeel hard gillen!
Door cj
Grrrr, heb alle omaweetraad.com geraadpleegd voor de tuin wb mieren. `heb een heel kleine stadstuin en zeker 40 nesten. Nu maar afwasmiddel ingespoten en zo sproeien. Het is hier dansen op het veen, dus moet weeeeeeer de de tegels recht laten leggen.
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door