Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag mijn eerste loonstrookje gekregen. Was ff spannend, gelukkig valt het heel goed mee. Thuis hoorde ik dat Zoë nu heel braaf uit de buurt blijft van de mamapoes.  Ze heeft zeer duidelijk haar lesje wel geleerd gisteren.
Door Nynke
ik ben aan het begin van de avond gevallen in de tuin  :thumbdown: :thumbdown:  Nieuwe blauwe plekken op de plaats waar de oude nog zichtbaar zijn. Het is maar goed dat ik niet in minirokje werk  ::) ::) ::)
Door bloemetje
Nynke schreef: ik ben aan het begin van de avond gevallen in de tuin  :thumbdown: :thumbdown:  Nieuwe blauwe plekken op de plaats waar de oude nog zichtbaar zijn. Het is maar goed dat ik niet in minirokje werk  ::) ::) ::)
Jij bent lekker bezig de laatste tijd  :-\ :-*op je blauwe plekken
Door sella
Nynke schreef: ik ben aan het begin van de avond gevallen in de tuin  :thumbdown: :thumbdown:  Nieuwe blauwe plekken op de plaats waar de oude nog zichtbaar zijn. Het is maar goed dat ik niet in minirokje werk  ::) ::) ::)
Oh tutteke. Heb je traumeel of arnica in huis. Lekker gebruiken vrouw.
Door sella
Een kleurenkaart van de annie sloan krijtverven besteld :D
eens kijken wat ik allemaal ga aanvallen en met welke kleur :biggrin2:
De eettafel staat op het lijstje, mijn nieuw te bouwen linnenkast. En dan zien we wel weer verder 8)
Door -Annemarie-
sella schreef: Een kleurenkaart van de annie sloan krijtverven besteld :D
eens kijken wat ik allemaal ga aanvallen en met welke kleur :biggrin2:
De eettafel staat op het lijstje, mijn nieuw te bouwen linnenkast. En dan zien we wel weer verder 8)
Oh, leuk!  :)  Ik had laatst een boek van haar, en daarin verft ze ook de stoffen zitting en rugleuning van de stoelen.  :o
Zag er wel mooi uit hoor, maar ben toch benieuwd hoe- en of dat dan echt goed gaat.
Door sella
-Annemarie- schreef: Oh, leuk!  :)  Ik had laatst een boek van haar, en daarin verft ze ook de stoffen zitting en rugleuning van de stoelen.  :o
Zag er wel mooi uit hoor, maar ben toch benieuwd hoe- en of dat dan echt goed gaat.
Oh stoelen weet ik niet of ik dat aan durf te vallen daarmee. Maar de eettafel en salontafel durf ik wel. Daar zitten we natuurlijk niet op ;D
Door koekje
hannabelgje schreef: Het is geen goede dag voor kuikens.  Mijn zijdehoen van 12 weken lag dood in het hok en ook mijn hele mooie schattige gele piepkuiken doet het niet meer. Bah. Niet leuk. Afbeelding
Ahhh.
Da's zekers nie leuk!  :bigarmhug:
Door TMG1961
Ze zijn net komen kijken voor aansluiten glasvezel, de aansluiting krijgen we gratis ook al neem je geen glasvezel abo. Je hoeft het niet te nemen maar als je het dan later toch nog wil moet je betalen voor de aansluiting. Ze mogen me aansluiten, de man heeft foto genomen waar alles komt te hangen en in het najaar komen ze alles aansluiten.

Kwamen op eind van ochtendwandeling tijdens oversteken via zebrapad nog een idioot tegen die compleet uitflipte in de auto omdat ie voor ons moest stoppen, begon ons ook voor alles en nog wat uit te maken omdat we hem niet voor lieten gaan..de randidioot
TMG1961 schreef: Ze zijn net komen kijken voor aansluiten glasvezel, de aansluiting krijgen we gratis ook al neem je geen glasvezel abo. Je hoeft het niet te nemen maar als je het dan later toch nog wil moet je betalen voor de aansluiting. Ze mogen me aansluiten, de man heeft foto genomen waar alles komt te hangen en in het najaar komen ze alles aansluiten.

Kwamen op eind van ochtendwandeling tijdens oversteken via zebrapad nog een idioot tegen die compleet uitflipte in de auto omdat ie voor ons moest stoppen, begon ons ook voor alles en nog wat uit te maken omdat we hem niet voor lieten gaan..de randidioot
Cool Theo, daar ga je veel plezier van hebben. Eindelijk digitale tv zonder haperen enzo. Internet dat niet alleen een hoge snelheid heeft, maar ook een lage ping. En veel sneller foto's van Pixie en Noppie uploaden :biggrin2:
Door -Annemarie-
Toch weer wat gesnoept, terwijl er eigenlijk wat kilootjes af moeten. Lastig altijd, goede voornemens.  :P
Had de zak marshmallows van de vakantie gewoon aan dochter mee moeten geven.  ::) ;D

Zo maar eens even een buitenklusje verzinnen, het is hartstikke mooi weer.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door