Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
Kim_S schreef: Nee  :-\
En manlief is pas om 14.00 uur thuis zoals het er nu uitziet  :(

Ik ga nog een wanhoopspoging doen en vragen of mijn ouders kunnen komen oppassen. Als ik genoeg moed verzameld heb.
*stuurtoverdosismoedrichtingdeutscheland*
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet mee kunnen. :'(
Dus Ronald, mocht Sneek op je route liggen, dan heb je plaats genoeg. :-*
Ohw jij ook al?  :'( Knietje?
Zullen we een alternatieve wandeling houden?  ???
Kim_S schreef: Ohw jij ook al?  :'( Knietje?
Nou, die knie was inderdaad al mijn grote bedenkpunt, de reden waarom ik beter niet mee kan gaan, maar het toch te graag wil. Ik heb dan namelijk ook net aangepaste schoenen gekregen.
Maar Charlie zal even goed aangepakt gaan worden door Do, want hij zat niet echt mooi in vacht toen ik hem kreeg en de enige datum die we beschikbaar hebben is deze. :-\

Maar ik vind het wel erg jammer, vond het juist een goede reden om jullie weer even te zien. :-\
Door zhiva
Kim_S schreef: Ohw jij ook al?  :'( Knietje?
ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar mee kan/ga voor de High tea  :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef: Maar ik vind het wel erg jammer, vond het juist een goede reden om jullie weer even te zien. :-\
Dat lopen word denk ik niets  :'( Dus als je na Do en je nieuwe stappers nog tijd hebt? Kan je toch met Mini mee?
zhiva schreef: ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar mee kan/ga voor de High tea  :biggrin2:

Dat lopen word denk ik niets  :'( Dus als je na Do en je nieuwe stappers nog tijd hebt? Kan je toch met Mini mee?
Een andere keer zou ik dat heel gezellig vinden. :-*
Gisteren heeft Zoë ruzie gehad met de mamapoes. Resultaat allemaal bloeddruppels op haar koppie. Sukkel dat het is. Gelukkig hield ze blijkbaar haar ogen dicht.
Vanmorgen stap ik met haar naar buiten, ligt er gewoon een hondendrol naast de voordeur.
Nog nooit meegemaakt. We wonen niet bepaald in een stuk straat waar honden uitgelaten worden. Heel vreemd dit.
Door Nadia
Vandaag doen wij helemaal niks. Vl is 3 dagen van huis. Dwayne en ik hebben allebei huispak aan. En lekker luieren. Enkel het hoooognodige in het huishouden. Das alleen de gestreken was inruimen. De natte was in de droger doen. En wat nu in de droger zit even weg werken. Anders heb ik er morgen meer werk aan. De kattenbak uitscheppen. Verder alleen maar luieren :)
Door Naomi B
Gisteren samen met Vilja met schoonouders, zwager, schoonzus en hun kids uit eten geweest bij Shabu. Daarna naar film geweest. Malificent. In 3d. Was leuk. Zat naast mn schoonmoeder en die zat er lekker van te genieten. Terug 's avonds nog kast opgeruimd in slaapkamer. Dat was beetje emo. En 's avonds glipt Vilja's iphone uit haar vest op de wc op de tegels. Hele scherm in barsten. Grrr. Vanmorgen verzekering gebeld. Niet gedekt. Gelukkig was er bij mij redelijk in de buurt een expert die het voor een redelijke prijs kon maken. Kon er op wachten vanmorgen. Dat maar gedaan. Kind was helemaal over de rooie gisteravond. Gelukkig is het weer gemaakt.
Door eelke
Ik wil even zeggen dat ik vreselijk trots ben op mijn guppen.

Joep die normaal altijd in de stand trekkentrekkentotjeblauwwordtengaatpiepen schiet als we drukke dingen doen, heeft gisteren in de dierentuin de hele dag netjes naast mijn vriend gelopen, soms wel wat trekken maar niet tot vervelens toe. Hij heeft lopen genieten, dat wil je niet weten. De hele dag een 'lach' op zijn bek en alles was leukleukleuk. Oh kijk een dier, leuk! Oh kijk een kindje, leuk! Oh leuk! We gaan even op een bankje zitten! Huisjes bekijken, leuk! En steeds maar contact met ons zoeken, even komen voor een aai.
Vind het zo leuk dat hij eindelijk door begint te krijgen dat wij ook mee zijn op zo'n dag en dat wij ook nog aan de andere kant van de lijn hangen. Hij gaat steeds meer samen doen ipv in zijn eigen wereldje.

En dan Gijs. Gijsje die zo bang is van kindjes, koeien, paarden, beelden, mensen massa's en andere rare dingen. Dan is een drukke dierentuin best een project. En overal waar we komen is hij de attractie, wat nog werd versterkt door de slab die hij om had. En ik wordt wel eens gek daarvan, maar Gijs ook. Maar hij was zo braaf. Ik denk dat hij maar 4 of 5 keer zijn loei heeft aangezet, wat ook nog te corrigeren was. Hij heeft zich laten aaien door kindjes. Op een gegeven moment legde hij zijn kop helemaal relaxt tegen een jongetje aan. Kon zijn rust bewaren toen we zowat opgesloten zaten in de mensen massa in het aquarium gedeelte. Overal braaf langs gelopen, en netjes gewacht als dat moest. Hij heeft zich uitgebreid laten aaien door twee beperkte jongens waarvan een in een rolstoel.
En als kers op de taart; er zei een kindje nadat ze hem geaaid had; die hond is echt lief!!! :smitten:

Op het laatst waren ze zo moe dat ze allemaal in slaap zijn gedonderd in de mac-donalds en niks meegekregen hebben van de medewerkster die de hamburgers kwam brengen. :smitten:
Ook de hond van mijn moeder en die van mijn zusje waren erg braaf. Was zo'n leuke dag!
Door zhiva
wat heerlijk Eelke, klinkt als een hele geslaagde dag!

Ik heb echt een baaldag. Ik kan alleen maar op de bank hangen. Op krukken lopen lukt niet goed. Mijn schouder vind dat heel erg niet aardig. De trap af was echt hel vanmorgen. Naar het toilet gaan is een drama want ik weet niet hoe ik de draai moet maken om met 1 pootje omhoog op de pot terecht te komen.  :-[

Daarnaast heeft wederlief besloten de jeep te verkopen waar ik het ZÓ niet mee eens ben  >:( Maar ja, het is zijn auto, ik kan er dan ook weinig van zeggen  :-\ Hij is hem nu aan het overschrijven voor een bedrag wat ik echt veel te laag vind.  :-X
Oftewel ik heb een *magikdezedagevenoverslaandag*
Door Kim_S
zhiva schreef: wat heerlijk Eelke, klinkt als een hele geslaagde dag!

Ik heb echt een baaldag. Ik kan alleen maar op de bank hangen. Op krukken lopen lukt niet goed. Mijn schouder vind dat heel erg niet aardig. De trap af was echt hel vanmorgen. Naar het toilet gaan is een drama want ik weet niet hoe ik de draai moet maken om met 1 pootje omhoog op de pot terecht te komen.  :-[

Daarnaast heeft wederlief besloten de jeep te verkopen waar ik het ZÓ niet mee eens ben  >:( Maar ja, het is zijn auto, ik kan er dan ook weinig van zeggen  :-\ Hij is hem nu aan het overschrijven voor een bedrag wat ik echt veel te laag vind.  :-X
Oftewel ik heb een *magikdezedagevenoverslaandag*
Gatsie!
Knuffels!!!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door