Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Daantje
Ach ,kijk nou .Van harte gefeliciteerd Hanny!
Die Roos toch ,6 knappe jongens
De foto is prachtig  :smitten:

Heel veel geluk met ze ( en ook met het prutsen  met de bandjes)
Dat zal wel veel gedoe geven,maar ja je wilt ze ook uit elkaar houden natuurlijk  :)
Door **Jillaroo**
Gefeliciteerd met je mannen! Mijn moeder haakt koortjes voor de puppen, en die knoop ik er direct om. Iedere dag check ik of ze niet te strak of te los zitten., en eerlijk gezegt dit nest heeft er geen eentje zijn pootje er doorheen gestoken.
Door Jantina
Ze zijn prachtig! (En je wilde het niet horen omdat het de vraag niet was, maar ik heb eerst bandjes geprobeerd maar die mooie ruwe haartjes gingen lelijk staan. Daarom over op nagellak  ;) )
Door Hanny
Ze hebben nu dunne gehaakte bandjes om, dat geeft tot nu toe geen vacht probleem.
Vanochtend lagen er wel twee netjes in de kist, maar even nieuwe gehaakt.
Ik wist wel wie dit waren, was duidelijk aan het gewicht.
Ik heb wel eens nagellak gebruikt, daarvan verdween de kleur helemaal, en nog een keer en nog een keer. Stinkt wel goor, vind ik.
Zal het wel niet goed gedaan hebben, maar ik kon alleen voelen, of het links, of rechts zat.
Als ze groter zijn geef ik ze soms wel een flinke streep op hun blote buik met zo'n watervaste pen en dan herhalen, is ook bruikbaar.
Dan moet de teef ze natuurlijk niet meer schoonmaken.
Voorlopig ben ik helemaal tevreden met de bandjes, lekker makkelijk met wegen en zonodig wat flessen.
Ik had van iemand xs bandjes gekregen, ga eens rond snuffelen of er ook xxs bestaat, of losse heel kleine sluitinkjes en dan zelf iets fabriceren.
Dat is niet moeilijk, maar ik verwacht niet het goede materiaal te kunnen vinden.

Hanny
Door Jantina
Als het maar werkt! Ik deed het uiterste puntje van het staartje een kleurtje nagellak geven. Ik heb slechts 2x aan hoeven stippen de hele nestperiode.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door