Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik ga het dadelijk wel volgen, maar nu Nederland en België meedoen wordt het voor mij wel wat lastig.
Door Nynke
eelke schreef: Volgt iemand dat hier allemaal een bietje?
Niet vrijwillig 8)  maar hier in de straat wordt voor de eerste wedstrijd een scherm opgesteld dus ik zal er wel wat van meekrijgen.  :thumbdown: :thumbdown: 
Door Sammy1980
Tja opzich vind ik het best leuk om te volgen, maar helaas wordt er door de straat achter mij behoorlijk wat vuurwerk afgestoken tijdens de wedstrijden, dus ik zit de hele avond met een bange hond  :-X :-X Ik moet zeggen dat dat behoorlijk verpest  :-[
Door EliScooby
Ofwel ben ik gewoon aan het werk, danwel hoor ik het wel op de radio. Mochten we in de finale komen, zal ik die misschien wel kijken. Als het me uitkomt. En ik echt niets anders te doen heb. Wat op zich zeer onwaarschijnlijk is. Maar je weet het nooit.

Kort samengevat, het interesseert me geen r**t :biggrin2:
Door dinky89
Cathelijn schreef: Ja WK hockey: die dames winnen tenminste met 6-1!
Wel typisch hoor. Dat WK is in eigen land. Nederland wint maar het grootste nieuws is de 1-0 op een oefenwedstrijd...
Nou dat dus....
Het WK waar we goede kansen hebben om kampioen te worden en wat in Nederland wordt afgewerkt en gister begonnen is.
Om het een voetbaltintje te geven, de wedstrijden worden gespeeld in het stadion van ADO den Haag ;-)
Maar het WK hockey 2014 is het enige dat nu zou moeten tellen (gaan ze met de tijd mee en gebruiken ze al videoscheids en hebben ze buitenspel afgeschaft)
Door sella
Mini's 3-tal schreef:
Dat dus
Door Ronald
Mini's 3-tal schreef: Ofwel ben ik gewoon aan het werk, danwel hoor ik het wel op de radio. Mochten we in de finale komen, zal ik die misschien wel kijken. Als het me uitkomt. En ik echt niets anders te doen heb. Wat op zich zeer onwaarschijnlijk is. Maar je weet het nooit.

Hoewel ik in de test voor zo'n 73% als man bestempeld werd, moest ik het antwoord op de buitenspelsituatie schuldig blijven. Met andere woorden: ik heb de ballen verstand van voetbal, het interesseert me ongeveer net zo veel als die vrachtwagenchauffeur uit D en ik zie zeer waarschijnlijk minder dan 5 minuten van de hele WK.
Door Antonia
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5050_n.jpg

DE SCHOONMAAKACTIES VAN BRAZILIE:
Voor alle voetballiefhebbers die zich aan het voorbereiden zijn met de vlaggetjes en slingertjes om binnenkort heerlijk gekluisterd aan de buis te kunnen zitten in een gespaard Roy Donders pakkie! Brazilië is zich ook aan het voorbereiden voor het WK. Sloppenwijken en straatkinderen worden in totaal opgeruimd en uitgemoord voor een ’prettiger straatbeeld’ tijdens het WK. Horen we hier iets van? Overheden? Massamedia? De corrupte FIFA? Sponsoren?? Nee natuurlijk niet.. Alles volgens plan...
Door dinky89
Nee, de FIFA hoor je vooral over het feit dat stadions nog altijd niet af zijn......

Straks weer WK hockey kijken
Door *Lia*
eelke schreef: :groupwave2:

Maar niet echt veel enthousiastelingen geloof ik verder he?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Door Martine-Tom
*Lia* schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
+1

Sorry ieder zijn meug maar mij kan heel dat voetbal gestolen worden...
Door Mieke L.
Ik wil er nooit aan, maar laat me gaandeweg het toernooi toch meeslepen. Dus heb ik me nu maar voorgenomen er direct vol voor te gaan.
Door dinky89
Nadat de vrouwen gister op het WK al met 6-1 wonnen (van india) volgen de mannen vandaag hun voorbeeld door met 3-1 te winnen van Argentinië  :boxing:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door