koekje schreef: Jij had toch hanen over? 8)Wel opletten hé, die zijn allang aan de hondjes van Lies gedoneerd

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Jij had toch hanen over? 8)Wel opletten hé, die zijn allang aan de hondjes van Lies gedoneerd
fem fatale schreef: Ja, het was veel werk, ben gisteren nog een paar uur binnengeweest met kartonnetjes en ducktape daar waar de gaten te groot zijn, met alle overtollige gewicht erafhalen én het verwijderen van stickers, veel winkels hebben ook een metaaldetector, maar daar waar ze alleen op van die veiligheidsdingetjes reageren, ga ik niet meer af. (Plus, wit logo op zwarte stoel vond ik niet tof).Kijk...das nou wel lekker dan hè
Maar hij zit echt superfijn.
-Saskia- schreef:Het is een mooie dag om veel te doen!Beetje vroeg, beetje brak.
Let's go!
Pluto schreef: Het is een mooie dag om veel te doen!Werkze kanjer !!!
Ik ben al weer een uurtje op de zaak, vandaag 1e dag monstercentrale, van 7-16u taxi's aansturen van Venlo tot aan Zwolle!
8)
-Saskia- schreef:Gokje.Beetje vroeg, beetje brak.
Let's go!
MarijeEnBoomer schreef: Vandaag was zo'n dag die er zonder Barfplaats heel anders uit had gezien.Klinkt ontzettend leuk! *houdt nieuwsgierigheid in bedwang*
Leuke dag gehad, met leuke mensen en leuke mogelijkheden!!
Love my life![]()
zhiva schreef: Lekker is dat dan... Na een fantastisch weekend met weder- en stieflief te hebben gehad, stap ik eind van de middag mis tijdens het lopen langs de Ijssel. Dag enkelband.... Nu dus met pootje in een mooi verbandje omhoog op de bank zitten balenNeeeeeeeeeeeeee!!!Volgende week als de zwelling weg is krijg ik een soft cast ( ??? geen idee wat het is maar zal wel iets met gips zijn)
Ik wil dit keer wel naar de barfwandeling!Willen jullie duimen dat ik dan weer kan autorijden?
Kim_S schreef: Neeeeeeeeeeeeee!!!Of Ronald lief aankijken als die nog plaats heeft
Beter worden!!!![]()
zhiva schreef: Of Ronald lief aankijken als die nog plaats heeftNeeHad jij nu al vervoer?