Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
fem fatale schreef: Ja, het was veel werk, ben gisteren nog een paar uur binnengeweest met kartonnetjes en ducktape daar waar de gaten te groot zijn, met alle overtollige gewicht erafhalen én het verwijderen van stickers, veel winkels hebben ook een metaaldetector, maar daar waar ze alleen op van die veiligheidsdingetjes reageren, ga ik niet meer af. (Plus, wit logo op zwarte stoel vond ik niet tof).

Maar hij zit echt superfijn.
Kijk...das nou wel lekker dan hè :)
Door Pluto
-Saskia- schreef: :-X Beetje vroeg, beetje brak.

Let's go!
Het is een mooie dag om veel te doen!
Ik ben al weer een uurtje op de zaak, vandaag 1e dag monstercentrale, van 7-16u taxi's aansturen van Venlo tot aan Zwolle!
8)
Door Nynke
Pluto schreef: Het is een mooie dag om veel te doen!
Ik ben al weer een uurtje op de zaak, vandaag 1e dag monstercentrale, van 7-16u taxi's aansturen van Venlo tot aan Zwolle!
8)
Werkze kanjer !!!  :-*

OT: Gisteren ter afsluitingg van de vakantie sushi gegeten in Ridderkerk en nu gaan we zo lekker wandelen in het Kralingsebos  :) :)
Net de tuinpoes met haar twee babies weer wat voer gegeven. Een kwartelkarkas en verse kippenlever. Ze is erg dankbaar en dol op barf. Ze wordt ook best mager inmiddels terwijl ze zo veel te eten krijgt. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het kleine zwarte dropje te knuffelen terwijl ze at. De zwarte is een katertje en de blauwe een poesje. De blauwe heeft al een nieuw huisje gevonden bij het vriendinnetje van mijn nichtje. 
Door zhiva
Lekker is dat dan... Na een fantastisch weekend met weder- en stieflief te hebben gehad, stap ik eind van de middag mis tijdens het lopen langs de Ijssel. Dag enkelband.... Nu dus met pootje in een mooi verbandje omhoog op de bank zitten balen  >:( Volgende week als de zwelling weg is krijg ik een soft cast (  ??? geen idee wat het is maar zal wel iets met gips zijn)
Ik wil dit keer wel naar de barfwandeling!  :please: Willen jullie duimen dat ik dan weer kan autorijden?
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef: Vandaag was zo'n dag die er zonder Barfplaats heel anders uit had gezien.
Leuke dag gehad, met leuke mensen en leuke mogelijkheden!!
Love my life  :D
Klinkt ontzettend leuk! *houdt nieuwsgierigheid in bedwang*
Op naar nog meer van dit soort dagen dan  :D
Door Kim_S
zhiva schreef: Lekker is dat dan... Na een fantastisch weekend met weder- en stieflief te hebben gehad, stap ik eind van de middag mis tijdens het lopen langs de Ijssel. Dag enkelband.... Nu dus met pootje in een mooi verbandje omhoog op de bank zitten balen  >:( Volgende week als de zwelling weg is krijg ik een soft cast (  ??? geen idee wat het is maar zal wel iets met gips zijn)
Ik wil dit keer wel naar de barfwandeling!  :please: Willen jullie duimen dat ik dan weer kan autorijden?
Neeeeeeeeeeeeee!!!  :o
Beter worden!!!  :please:
Door -Annemarie-
Heerlijk vakantie gehad in Ouddorp.  :) Genieten aan het strand, lekker gegeten en gezellig bij de familie in Z-H geweest.

Nu weer thuis, en dat is ook goed.  :)

Het huis en de tuin zijn prima verzorgd door lieve vrienden. Helaas binnen wel een stuk of 60 hommels (van het hommelnest onder het dak) opgeveegd.  :(  Maar vanaf vandaag ben ik er weer om het raam open te zetten.  ;)
Door Kim_S
zhiva schreef: Of Ronald lief aankijken als die nog plaats heeft  ::) Had jij nu al vervoer?
Nee  :-\
En manlief is pas om 14.00 uur thuis zoals het er nu uitziet  :(

Ik ga nog een wanhoopspoging doen en vragen of mijn ouders kunnen komen oppassen. Als ik genoeg moed verzameld heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door