Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
pallas schreef: Hondjes vroeg gedaan, wat een lekker weertje zeg :)

Hartige flapjes gemaakt in de keuken (lekkerrrr)

Ik ga nog wat op het plat doen aan de plantjes en nog een klein boodschapje. De rest van de tijd rustig aan.
Hartige flapjes Afbeelding
Door Martine-Tom
Vandaag voor het eerst anaalklieren uitgeknepen...tja weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen  :biggrin2:
Het was wel wat gelig dus ff in de gaten houden  ;)
Door Kaela
Ronald schreef: Hartige flapjes Afbeelding
Jij had vast geen klagen  :biggrin2:

Wij hadden vandaag niets op de planning en zijn reuze druk geweest. Meneer K heeft aan de schutting en de schuur gewerkt, ik heb onkruid gewied, plantjes gepoot en samen hebben we de voliere weer eens verknutseld om het sloopmonster bij de kozijnen weg te houden. Wij hadden als traktatie poffertjes, dus wij hadden ook geen klagen  :biggrin2:
Door Kaela
pallas schreef: Heb er nog een paar weten te redden.....maar helaas schat....die eten Tjerk en ik met een salade voor het avondeten :P :P :P

Nog een boodschapje gedaan en nu is de koek op.. De plantjes moeten nog maar een dag of wat wachten.
Wil je een bakje met wat lente-uitjes? Ik heb er veul  :-[. Neem ik dat maandag voor je mee.
Door pallas
Kaela schreef: Wil je een bakje met wat lente-uitjes? Ik heb er veul  :-[. Neem ik dat maandag voor je mee.
Ja graag! :D :D :D

Hier is het één en ander verzopen op het plat :(

Gelukkig doet de tomaat het prima en zijn er al mooie bloemetjes te voorschijn gekomen :D

Aardbeien zijn er ook al....alleen nog niet de goede kleur.
Door pallas
Kaela schreef: En een verrassingsplantje? Ik heb broccoli, bloemkool en spruitjes gezaaid en ik weet niet meer welke welke is  ::)
ja hoor, dan meld ik wel wat het geworden is  :)
Door fem fatale
pallas schreef: de quote mist, ging over mijn nieuwe stoel
Ja, het was veel werk, ben gisteren nog een paar uur binnengeweest met kartonnetjes en ducktape daar waar de gaten te groot zijn, met alle overtollige gewicht erafhalen én het verwijderen van stickers, veel winkels hebben ook een metaaldetector, maar daar waar ze alleen op van die veiligheidsdingetjes reageren, ga ik niet meer af. (Plus, wit logo op zwarte stoel vond ik niet tof).

Maar hij zit echt superfijn.
Door fem fatale
Een vriendin zit in het Nederlandse team van de world team cup rolstoeltennis, en dit jaar is het in Nederland. Vandaag halve finales, dus ik ging aanmoedigen. Tijdens haar eerste wedstrijd kwam ik aan toen het 6-0 5-0 stond, voor haar, en bij de tweede moest ik weg toen het 6-2 4-4 stond (maar ze heeft gewonnen). Echt zo ongelooflijk irritant die rolstoeltaxi. En dan nog extra geld durven vragen omdat ik wat langer wilde blijven omdat ik 1,5 uur te laat was. En schouder weer eens uit de kom, keiharde stoelen, zelfs met mijn rolstoelkussen ertussen niet te doen gewoon.

Weet ik weer waarom ik er altijd alles aan doe om niet met een rolstoeltaxi te hoeven reizen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door