Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
hannabelgje schreef: Ik ook en een puppy.

Ot vandaag wat kleren en schoenen geshopt. In de tuin gewerkt en ook gerelaxt. Nu nog even lekker in bad met een goed boek en een muziekje.
ik wil een kitten, een puppie en een pony. En ze moeten ook vriendjes met elkaar zijn!
Door Pluto
Mini's 3-tal schreef: Opdracht van vanavond: Ga kratjes laden in Veghel en los die in Goor. Ok, prima. Ik bel op, het zit erin, op naar Goor. Half uur later, kom maar naar de zaak, deze wagen in de hoek en met een andere wagen distributie halen in Vaassen. Ok, komt voor mekaar. Nog een half uur later, je hoeft niet meer naar Vaassen, bel je taxi maar dat ze je op kan halen.

Wonderlijke wereld toch, dat transport...
dat noemen wij planners nou humor.  :biggrin2:
Door Kim_S
Nynke schreef: een weekje Spanje achter de rug, was heerlijk. Wolfjes waren bij een goede vriendin.  Ben altijd blij om weer thuis te zijn  :P
Hee daar is ze weer!  :)
Welkom thuis  8)

OT: een dag vol verrassingen. Best okee eigenlijk. Ook nog telefoon gehad over sollicitatie nummer 2, ook daarvan hoor ik volgende week meer als het goed is. Ben heel benieuwd.

O, en ik wil geen kitten. En geen puppy. Alleen maar een veulentje  ::)
Door Kaela
Kim_S schreef: Hee daar is ze weer!  :)
Welkom thuis  8)

OT: een dag vol verrassingen. Best okee eigenlijk. Ook nog telefoon gehad over sollicitatie nummer 2, ook daarvan hoor ik volgende week meer als het goed is. Ben heel benieuwd.

O, en ik wil geen kitten. En geen puppy. Alleen maar een veulentje  ::)
Spannend Kim! Ik blijf duimen hoor. Ze houden je in ieder geval goed op de hoogte.

OT: Gister lekker gewerkt, weer heel veel stomme roddels gehoord en me verbaasd waar sommige mensen zich graag mee bezig houden. Vanmorgen vroeg op en met Oscar een rondje langs het losloopveld gefietst. Hij heeft uitgebreid de zaterdagmorgenkrant gelezen en toen die uit was lekker even sjezen. Nu heb ik natte voeten, mijn nieuwe wandelschoenen zijn niet waterdicht!
Door zhiva
Gisteren naar het bos geweest, doen we voorlopig ook niet weer.  :-X Mensenlief wat een enorme hoeveelheid teken  :o
Ik heb er serieus minstens 30 per hond afgeplukt voor ze de auto weer in mochten. Thuis gelijk de waterblazer erop gezet en er nog een stuk of 20 afgehaald. Niet leuk meer zo even dagje bos doen.  :-\

Nu nog even wachten op de oppas voor de hondjes. We gaan vandaag naar dierentuin Emmen!
Mowgli schreef: Ik wacht tot de opgaven voor de plaatsingstoets in mijn email postvak aankomen. Over 2 minuten is het 10 uur, dan begint de toets....
Je bent als het goed is al een tijdje bezig, maar toch veel succes!
Door pallas
fem fatale schreef: Nieuwe rolstoel is gearriveerd, 4 maanden te laat, want voetenplank moest aangepast. De voetenplank moet nog steeds aangepast, de zijkanten moeten nog dichtgemaakt en er missen nog afdekdopjes en een batterij....

::) ::) ::)......nogal een projectje zeg :-X Hoop dat dat wat vlotter en  beter kan!

Maar ik mag de oude houden voor 10% van de nieuwprijs plus btw. Heb ik een reservestoel die past.

gelukkig maar :)

Door Mowgli
Kim_S schreef: Succes Mowgli!!!
Mieke L. schreef: Succes Mowgli!!
Maxi's 3-tal schreef: Je bent als het goed is al een tijdje bezig, maar toch veel succes!
Dank jullie wel!  :-*

Ik was een uur voor tijd klaar (om 12:30u.) ik denk dat ik het wel redelijk heb gedaan. Het is 21 jaar terug dat ik HAVO Duits eindexamen heb gedaan. De grammatica regels zijn hierdoor best stoffig, dus heb ik veel op gevoel gedaan bij het grammaticale deel.

Verder moest ik 2 teksten vanuit het Duits naar het Nederlands vertalen, hier zaten een paar gemenigheidjes in, maar die heb ik wel redelijk opgelost. En ik moest 2 teksten van het Nederlands naar het Duits vertalen, ook hier een aantal gemenigheidjes, maar ook hier ben ik tevreden.

Tussen vandaag en 3 weken de "uitslag". Als ik het niet heb gehaald, begin ik gewoon in het eerste jaar  :biggrin2:
Door pallas
Hondjes vroeg gedaan, wat een lekker weertje zeg :)

Hartige flapjes gemaakt in de keuken (lekkerrrr)

Ik ga nog wat op het plat doen aan de plantjes en nog een klein boodschapje. De rest van de tijd rustig aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door