Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wij hadden gister hamburgers met patat van de pub bij ons om de hoek. Vandaag ook geen zin om te koken, toen zijn we wezen eten bij ons oude stamrestaurant Robbengatter. We hadden Spätzle Robbengatter, oftewel Spätzle met stukjes varkenshaas en champignons in cognac-pepersaus... 't Was heerlijk, maar ik wist meteen weer waarom we daar nauwelijks nog komen. Prijzen flink verhoogd en porties dermate klein geworden dat het net aan vult, tenminste als je vooraf de olijven met stukjes stokbrood hebt gegeten die ze altijd neerzetten als je op je bestelling wacht...
Kim_S schreef: Toch heeft het zijn voordelen dat hier in de wijde omtrek niks (fatsoenlijks) te krijgen is.
Nou moet ik toch gewoon braaf koken steeds...
+1
Het is echt veel te verleidelijk de meeste afhaal-vreetzaken op loopafstand te hebben...
Door Martine-Tom
Gister dagje sauna wat tegenviel dus din en ik waren al vroeg thuis en hebben wat aan huis laten komen...surinaams dit keer, had ik nog nooit gegeten, ohja roti maar dat vind ik niet zo lekker. Nu koos din voor roti en ik voor suri bami...OMG wat was dat lekker!
Vandaag het kliekje ervan op, het is dat het zo duur is anders zou ik er wel vaker willen bestellen!!
Door fransbulletje
Aspergequiche en zelfgemaakt ananassorbetijs  :dribble:

Recept sorbetijs puur fruit.
Snij een ananas in stukjes en doe in een bakje in de vriezer.
Doe de bevroren ananas in een blender/foodprocessor en draai tot dikte van softijs.
Direct serveren.
Je kan dit ook doen met aardbeien, frambozen etc maar doe er dan een bevroren banaan in plakjes bij om het wat zoeter te maken.
Erg lekker en zonder toegevoegde suikers.

Ananas kun je ook zo in de foodprocessor doen , krijg je een heerlijk luchtige mousse.
Door Lizzy
fransbulletje schreef: Aspergequiche en zelfgemaakt ananassorbetijs  :dribble:

Recept sorbetijs puur fruit.
Snij een ananas in stukjes en doe in een bakje in de vriezer.
Doe de bevroren ananas in een blender/foodprocessor en draai tot dikte van softijs.
Direct serveren.
Je kan dit ook doen met aardbeien, frambozen etc maar doe er dan een bevroren banaan in plakjes bij om het wat zoeter te maken.
Erg lekker en zonder toegevoegde suikers.

Ananas kun je ook zo in de foodprocessor doen , krijg je een heerlijk luchtige mousse.
Ohww, lekker zeg :dribble:

Wij eten vanavond pasta-ala-leo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door