Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
hannabelgje schreef: Dat hoop ik ook. Bij mij waren ze ook vrij laat. Ik had ze er ruim voor jullie onder gelegd en gisteren is er nog een kuiken uitgekomen. Raar maar waar.
Vanmorgen de Zoë uitgelaten die het nodig vond om parfum te gebruiken. Ik waardeerde de parfum niet echt, maar ik kreeg het er ook niet goed af.  :puke:
Dan stinkie winkie maar zo bij de buren afgeleverd. Die gaat dit weekend dus echt wel in bad!! >:(
Ik blijf de kuikens eruit kijken haha. Hoop echt dat het gelukt is.

Heb vier daagjes vrij. Heerlijk. Wel drie dagen cursus maar wel een hele leuke waar ik erg naar uit kijk.

Vandaag weer met grote beer gedokterd. Ik hoop toch echt dat we haar er bovenop krijgen. In dat kader ben ik ook erg blij met het huidige weer. Die warmte kan ze niet meer aan.
Door Kaela
Ik werd vanmorgen wakker en dacht, jeetje de buren maken wel heel veel herrie zo vroeg op de ochtend.

Was het dik 3 uur later dan dat ik normaal wakker wordt  ;D. Dus de buren mochten wel herrie maken!
Door kira
hannabelgje schreef: Heb je de eitjes geschouwd Kira?
Nee, maar ze heeft één ei verstoten en die is ook verdwenen, dus ik vertrouw de natuur. En terecht, net lag er een lege dop en toen ik moeder met de bezem zachtjes omhoog duwde (mijn lieve barnevelder is overleden en deze is echt geen lieverd, ze maakt gaten in je huid) zag ik een mooi kuiken, geel met zwart, ben benieuwd haan of hen. Ga nu kuikenvoer kopen en hopen dat de andere eieren ook uit gaan komen. We zien moeder vanzelf wel met het kuiken rondtippelen een dezer dagen. Het kuiken was al droog en zag er verder erg levendig uit. Ik heb wel eens een kuiken gehad dat minder "actief" was zo snel en dat overleed ook. Heerlijk weer kuikens.
Gefeliciteerd kira! De andere eitjes zullen ook wel vlug uitkomen. Hier laat ik de eieren nog twee dagen liggen nadat het  eerste kuiken uitgekomen is. Dan haal ik ze weg en maak ik ze open. Meestal zijn ze dan of dood of ergens op een bepaald punt afgestorven.
Door Kaela
Wat leuk, kuikens! Hopelijk komen er meer eieren uit!

Hier een poosje druk geweest in de voortuin. Ik heb een hoekje vrij gemaakt van stenen, de randjes om het stukje weer netjes erin gedaan en wat plantjes die mijn zwager gekweekt heeft gepland. Ik ben ka-pot en aangezien de rest van de tuin nog best wel rommelig is, zie je weinig van mijn werk. Oh well, dit weekend nog maar eens flink onkruid wieden en dan is het weer netjes.
Door Kaela
Kim_S schreef: Ik heb een rotdag. Alles wat ik doe gaat verkeerd  :(
Niks meer doen is ook niet echt een optie.
Dan heb jij ze vandaag dubbel en dwars verdiend, hier vangen  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Meneer K heeft de deur af. Boven aan de trap, in ons piepkleine overloopje. Dan kunnen de katten niet meer op de trap en niet meer bij de voordeur komen en kunnen we katteneter en katten 100% gescheiden houden. Ze leveren wel weer wat in, maar komend weekend gaan we beginnen met de zolder opruimen en die klaarmaken voor 24/7 kattenbewoning. Dan krijgen ze dus heel wat terug! Nu maar hopen dat het niet te warm wordt dit weekend, want dan is er niet te klussen op zolder.
Door Elf
Gezellig geshopt met dochter. Vanavond ga ik weer naar mn nieuwe verslaving: Hotyoga (BikramYoga). Een yogaserie van 90 minuten in een ruimte met een temperatuur van 40 graden. Flink afzien maar het effect is geweldig: mijn rug- en gewrichtsklachten zijn vrijwel verdwenen sinds ik hiermee begonnen ben  :D
Door Angelique
Pauline schreef: Heerlijk pannenkoeken gegeten in Vledder en met mijn jongens gewandeld op landgoed Bosoord. Zowaar 2 andere wandelaars tegengekomen in bijna anderhalf uur..... ::) :D
Knap...dat is mij al dagen niet gelukt  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door