Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Poeh poeh, wat een regen weer. Ik heb vandaag regentonnen-leegpomp-dienst en mocht vanmorgen gelijk al aan de slag. Gelukkig is het water netjes de afvoer in gegaan en heb ik de woonkamer niet in een indoor zwembad veranderd  :biggrin2:.

Oscar is verdrietig. Door de regen gaat zijn speeldate niet door. Het wordt nog wel droger vanmiddag, maar het is veel te glad op de doorweekte velden en dan kan hij niet rennen vanwege zijn poot. Hopelijk lukt het dit weekend nog, want het is wel heel leuk voor hem om weer eens te spelen.

De regen heeft ook een voordeel. Alle baasjes van de enge loslopende honden zijn mooi weer wandelaars, dus ik durfde weer eens een ander rondje te lopen. En zoals verwacht, niemand tegen gekomen. Dat was fijn!
Door Kim_S
Hier ook alleen maar regen. Maar ik zag in de voorspellingen dat het na morgen weer wat beter wordt. Pfieuw  :)
Ik wacht op een reactie op 2 sollicitaties. Zit een hele leuke bij, ik hoop echt dat ik daar op gesprek mag komen!
Verder hier alle dagelijkse dingen weer gedaan, zo maar eens onbijten  8)
Door Kaela
Ik duim voor je Kim!

Na vandaag gaat het weer droger worden. Dus ik ga proberen dat de regentonnen vol zijn tegen de tijd dat het droog wordt, dan heb ik weer een mooie voorraad voor de plantjes. Al hoeven die voorlopig niet veel!
Ik ga me vandaag maar bezig houden met de noodzakelijke binnenklusjes. Dan kunnen we morgen en van het weekend lekker genieten van het mooie weer!
Door zhiva
:duimen:  :duimen:  :duimen: voor Kim  ;)
:bigarmhug: Voor iedereen die hem gebruiken kan

OT nog een paar uurtjes werken. We zijn maar met zijn 2-en vandaag en ik heb nu gewoon al meer werk af dan in de afgelopen dagen  :) Heerlijk rustig zo. Even geen plagerijtjes, geintjes etc die mij echt de keel uithangen inmiddels  :-[
Vanmiddag de kleine man ophalen dus hoop dat het nog even rustig blijft op de weg. Vind er niets aan met dit weer zulke afstanden te rijden. Hopelijk vanmiddag iets droger? Kunnen we nog even een tussenstop op de veluwe maken  :)
Door Pauline
Ik duim voor je Kim!! Ook hier regent het gestaag.... En dat is natuurlijk niet zo heel gezellig als je vakantie hebt, maar er is niets aan te veranderen. Alles wat je krijgt, hoef je niet te kopen.  :biggrin2: Wij maken er maar het beste van. Gaan straks met de auto op pad om ergens in Drenthe met de jongens te gaan wandelen. Paraplu's mee en gaan met die banaan.
Door TMG1961
Vanochtend stond er gemalen haas op menu voor Noppie, echter keek ie er 1 keer na en liep weg. Ik vond het er ook niet al te goed uitzien, was best droog terwijl de gemalen haas normaal behoorlijk bloederig is. Zelfs Pixie had zo iets van nee dank je. Nu dus even kijken of ik voor vanavond iets anders heb voor Noppie
Door rosmin
Vanmorgen  in de stromende regen Sam uitgelaten; niemand tegengekomen. Gek he? :-)
Mijn wandelschoenen waren helaas niet meer waterdicht

Slecht weer bestaat niet,
slechte kleding wel...
Kim_S schreef: Hier ook alleen maar regen. Maar ik zag in de voorspellingen dat het na morgen weer wat beter wordt. Pfieuw  :)
Ik wacht op een reactie op 2 sollicitaties. Zit een hele leuke bij, ik hoop echt dat ik daar op gesprek mag komen!
Verder hier alle dagelijkse dingen weer gedaan, zo maar eens onbijten  8)
:duimen: :duimen: :duimen:
Door Kim_S
Inge en Bono schreef: :duimen: :duimen: :duimen:
Thanks  :) (alle andere mensen ook!  :-*)
Hoe gaat het met Lizzy?

OT: weeeeeer natgeregend tijdens rondje Kindergarten  >:(
Had ik al gezegd dat ik weer een auto wil?  ::)
Door dinky89
En dan zie je ineens vanaf de bank een kat in de slaapkamer lopen terwijl je eigen lekker naast je op de bank ligt te knorren....... Vermoed dat het de kat van de buren was maar voor ik goed en wel in slaapkamer was, was hij weg gevlucht (en staan alleen de modder poten nog in de vensterbank en over de vloer...).
Door Kim_S
Angelique schreef: *duimen voor Kim underscore S*
Dat klinkt heul belangrijk, die underscore  :biggrin2:

Ik verwacht toch echt vandaag wat te horen, maar misschien denken zij daar anders over. Vind het altijd zo'n stress-gedoe dat solliciteren  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door