Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Vanmorgen naar de stort en boodschappen gedaan. Kreeg een voetbal mee. Thuis voetbal opgeblazen, aan Oscar gegeven, twee minuten gewacht, kapotte voetbal in de kliko gegooid.Dan heeft ie er nog lang plezier van gehad
Elf schreef: Ik kijk vanachter glas naar tuinmannen, graafmachine en vrachtwagen die druk in onze tuin bezig zijn in de stromende regen! Het deert ze niets, ze werken gestaag doorKatja's hartje brak in 20 stukkies toen ze dat zwembadje uit de grond gerukt zag worden![]()
Angelique schreef: Katja's hartje brak in 20 stukkies toen ze dat zwembadje uit de grond gerukt zag wordenMaar er komt een nieuwe, grotere![]()
![]()
Elf schreef: Maar er komt een nieuwe, grotereOww, dat ga ik haar meteen vertellen. Met water zonder chloor dus beter voor hondenharen
![]()
Angelique schreef: Oww, dat ga ik haar meteen vertellenZe kan de uitgegraven ruimte al zien op de foto. Doodles en Mees stelden voor om deze (zand)bak maar gewoon vol water te laten lopen maar wij kiezen er toch voor om eerst beton te laten storten e.d.![]()
Ronald schreef: Eerst gewerkt en een aantal verrassingen op het werk gehoord...Verrassing als in.... Jeuj, verrassing, of als in k*t, verrassing....?
Daarna een soort toets van die grote Amerikaanse firma waar Bill Gates ooit baas over was.
En tot slot een heerlijk BBQ in het zonovergoten (nou ja, in elk geval droge) Leeuwarden.
Pluto schreef: Verrassing als in.... Jeuj, verrassing, of als in k*t, verrassing....?Jeuj... verrassing... Niet voor mij, want iets wat ik al een tijdje zag aankomen...