Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
Ik kijk vanachter glas naar tuinmannen, graafmachine en vrachtwagen die druk in onze tuin bezig zijn in de stromende regen! Het deert ze niets, ze werken gestaag door  :)
Door Kaela
Vanmorgen naar de stort en boodschappen gedaan. Kreeg een voetbal mee. Thuis voetbal opgeblazen, aan Oscar gegeven, twee minuten gewacht, kapotte voetbal in de kliko gegooid.
Toen mijn band geplakt, maar kan geen lek vinden, dus band maar weer terug gedaan en afwachten wat ie nu gaat doen. Groentemix voor Oscar gemaakt, dutje gedaan, rondje met Oscar gefietst en nu ga ik plantjes in de ton zetten.

Ik heb bijna al mijn klusjes al af en ik ben nog twee dagen vrij. He wat vervelend  :biggrin2:
Door TMG1961
Kaela schreef: Vanmorgen naar de stort en boodschappen gedaan. Kreeg een voetbal mee. Thuis voetbal opgeblazen, aan Oscar gegeven, twee minuten gewacht, kapotte voetbal in de kliko gegooid.
Dan heeft ie er nog lang plezier van gehad  :biggrin2:
Als ik Pixie d'r gang laat gaan is zo'n bal na 2 a 3 seconden al rijp voor de kliko
Door Kaio
Schoenen zijn binnen, meindls normaal tegen de 200 euri, in winkels hebben ze mijn mini maat bijna nooit, deze voor een prikkie, minder dan de helft gevonden via internet  :wiggle: zo weer een dag werken bespaard aangezien ik wel deze schoenen weer moest hebben.
En nou moet ik met de beren gaan lopen  >:( is al een modderbad binnen dus maakt niet meer uit  ::)
Door Angelique
Elf schreef: Ik kijk vanachter glas naar tuinmannen, graafmachine en vrachtwagen die druk in onze tuin bezig zijn in de stromende regen! Het deert ze niets, ze werken gestaag door  :)
Katja's hartje brak in 20 stukkies toen ze dat zwembadje uit de grond gerukt zag worden  :'( :'(
Door Elf
Angelique schreef: Katja's hartje brak in 20 stukkies toen ze dat zwembadje uit de grond gerukt zag worden  :'( :'(
Maar er komt een nieuwe, grotere :D. Met water zonder chloor dus beter voor hondenharen  ::)
Door Elf
Angelique schreef: Oww, dat ga ik haar meteen vertellen  :biggrin2:
Ze kan de uitgegraven ruimte al zien op de foto. Doodles en Mees stelden voor om deze (zand)bak maar gewoon vol water te laten lopen maar wij kiezen er toch voor om eerst beton te laten storten e.d.  :D Katje mag haar bikini alvast klaarleggen, over een week of 6 is het klaar!
Door sella
Vanochtend lekker met de honden in spaarnwoude gewandeld, een paar spetters vlak bij de auto maar verders heerlijk droog gewandeld.
Shay heeft nu door dat het leuker is om de bal terug te brengen. Dus beide heren hebben heerlijk gespeeld en wij hebben genoten. Daarna nog een eind gewandeld na het spelen, en dat ging nu ook opeens soepeltjes met onze pubert.
Wij zijn trots op de mannen.
Door Ronald
Eerst gewerkt en een aantal verrassingen op het werk gehoord...

Daarna een soort toets van die grote Amerikaanse firma waar Bill Gates ooit baas over was.

En tot slot een heerlijk BBQ in het zonovergoten (nou ja, in elk geval droge) Leeuwarden.
Door Pluto
Ronald schreef: Eerst gewerkt en een aantal verrassingen op het werk gehoord...

Daarna een soort toets van die grote Amerikaanse firma waar Bill Gates ooit baas over was.

En tot slot een heerlijk BBQ in het zonovergoten (nou ja, in elk geval droge) Leeuwarden.
Verrassing als in.... Jeuj, verrassing, of als in k*t, verrassing....?
Door Ronald
Pluto schreef: Verrassing als in.... Jeuj, verrassing, of als in k*t, verrassing....?
Jeuj... verrassing... Niet voor mij, want iets wat ik al een tijdje zag aankomen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door